Week skiën en ISPO in München

Als gear-freak wil ik graag naar de ISPO-beurs in München. Die begint op zondag 5 februari en duurt een paar dagen. Ik wil daar die zondag en maandag heen om de nieuwe wintersport-gear voor seizoen 2017-2018 te zien. Voorafgaand daaraan wil ik een week gaan skiën in de Dolomieten. Het liefst de noordelijke gebieden van de Dolomiti Superski (Sextner Dolomieten, Cortina, Cinque Torri, Kronplatz, Civetta, Plose-Brixen, etc.) vanuit een appartementje in San Cassiano of daar in de buurt.

Dus: zaterdag 28 januari t/m zaterdag 4 februari skiën en daarna twee dagen ISPO-beurs in München (of, als je dat niet wil, zet ik je daar op de trein, bus of op het vliegtuig).

Wie heeft zin om mee te gaan? Ik heb een auto die helemaal voor de winter is uitgerust.

Ik ben 35 en een ervaren skiër die houdt van lekker vroeg de piste op en dan een beetje op tempo cruisen, soms een lekker piste volle bak gaan. 's Middags lekker Italiaans lunchen en 's avonds in het appartement lekker een wijntje. We koken zelf of gaan eens uit eten. Après-ski is niet aan mij besteed; gewoon lekker relaxen of een spelletje des te meer.

Iemand interesse?

Helemaal niemand interesse in een week skiën?

Jawel, maar ik ga de 2e week van januari al op stap met Martijn Schel. ?

De ISPO lijkt me wel gaaf, maar kan je daar als gewone consument/particulier naar binnen?

When life gets too complicated.... SKI

Ja, maar is niet goedkoop. Ik heb wat connecties die ik kan aanspreken gelukkig…

Hoi,

Ik ben Peter vd Berghe uit Haarlem Noord 57 jaar en wil wel mee

Ja, maar is niet goedkoop. Ik heb wat connecties die ik kan aanspreken gelukkig…

GiGi op 6 dec 2016 20:59

Beter duur dan niet te koop. ;)

Übung macht den meister!!!

Het is dat ik niet zo van de wijn ben… ?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@gigi, ik weet niet zeker of je er als consument naar toe kan om eerlijk te zijn. Ben er nu al een aantal keer geweest en ik heb hier enkel zakelijke bezoekers gezien.

Kleine tip mijner zijde; Motel One is een perfect hotel, niet te duur maar heel goed, incl ontbijt en mooie kamers. De ubahn stopt voor de deur van zowel de Messe als het hotel

Ik kan het mis hebben maar volgens mij kan je als consument niet zomaar naar de ISPO.

mama on a mission in the snow

Als consument heb je geen toegang:

Privatpersonen sind zu dieser Veranstaltung nicht zugelassen.

Wie dan wel:

Alle Personen mit Bezug zum Sport Business gehören dem Fachbesucherkreis der ISPO MUNICH an und können für diese B2B Fachmesse ein Ticket erwerben.

En wanneer ben je dat:

http://munich.ispo.com/de/MESSE-BESUCHER/Tickets-Registrieru…

*bericht bewerkt door Userd op 07 dec 2016 12:21

Ik heb wat connecties die ik kan aanspreken gelukkig…

GiGi op 6 dec 2016 20:59

Mijn toegang tot de ISPO is al geregeld via een van genoemde organisaties.

Jammer , ik doe dat supergraag . Maar ik denk dat ik die periode ergens aan het lesgeven ben in de bergen. Ik ga het nog is nakijken wanneer ik allemaal weg ben

Schiheil ⛷🏂🎿

Niemand die een week mee wil skiën in de Dolomieten?

Eén potentiële reisgenoot heeft nog wat onzekerheid in verband met haar revalidatie. Maar als ze meegaat, hebben we wel een 22-jarige skilerares bij ons (en nee, ze gaat geen les geven denk ik). Maar gezellige, sociale mensen die lekker doorskiën willen afwisselen met genieten van het Italiaanse leven zijn zeer welkom. Humor wordt ook zeker op prijs gesteld, een rijbewijs ook!

Het gaat dus om de week van 28 januari t/m 4 februari; die zaterdag zet ik je op de terugweg op trein, bus of vliegtuig in München (of een andere plek waar we langs komen).

*bericht bewerkt door GiGi op 07 jan 2017 13:01

@Gigi, wij zitten die week wel in San Cass. Wellicht in ieder geval even afspreken voor een koffie bij de Bioch Hut of gelijke en/of een paar pistes doen? Wij zijn met 5 man/vrouw dus hele dagen weg van de groep wil ik niet maar wel leuk om even persoonlijk kennis te maken?

Die week is voor mij eigenlijk wel perfect, maar ik ben wel een boarder als je dat niet erg vind ;p

Dat boarder bent is voor mij geen enkel probleem. Maar misschien val je een beetje uit de toon door het feit dat je op je profiel aangeeft dat je beginner bent. Het tempo zit er op de piste namelijk goed in, het idee is ook om van die gebieden zo veel mogelijk te zien.

Stuur me anders even een PM, dan praten we op die manier verder.

@ GiGi,
sorry, zit in Davos met het SSC. anders had ik er wel zin in gehad. ISPO moet ik ook nog steeds een keertje heen… :)

Als het wit is kun je er over naar beneden...

@ GiGi,
sorry, een keer te veel op Enter…

*bericht bewerkt door Greenfield op 08 jan 2017 11:45

Als het wit is kun je er over naar beneden...

@ GiGi,
internet is traag vandaag… of ik te ongeduldig… ;)

*bericht bewerkt door Greenfield op 08 jan 2017 11:46

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Het is geregeld. @Isy-snow en ikzelf gaan zeker, waarschijnlijk gaat er nog een jongedame mee (revalideert van knie-blessure). Zin in.

Plaats een reactie