Welke van de 3? Adviezen worden gewaardeerd.

@Hulst is Landgraaf niet dichterbij??? Of Den Haag, vanuit België (hangt er uiteraard vanaf waar exact) is Zoetermeer het verste lijkt mij…

Oh en als de lengte je niet bevalt kan je de ski na de vakantie inleveren en kost je dat 1/3 van het aankoop bedrag. In het geval van een ski die flink in de aanbieding is, is dat ongeveer gelijk aan de kosten van een huurski (top segment). Ik persoonlijk vond dit toch wel een relaxte gedachte…

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 12 sep 2016 23:10

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@Jeffvdv. Ik woon in Hulst en dat is 185 km. van Landgraaf verwijderd. Zoetermeer is sowieso dichterbij. In feite is het lood om oud ijzer, want als ik het nog even heb laten bezinken rij ik wellicht toch nog een keer. Ik heb er alle tijd voor. Inmiddels ook een mailtje gehad van GiGi. Met dank. Die zet me toch weer even op een nader spoor. Voorpret is in feite altijd het leukst. Nog maar eens even goed laten bezinken.

Hen48

Helemaal waar ?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

.

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 13 sep 2016 18:58

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

.

Jeffvdv op 13 sep 2016 18:57

Punt gemaakt

Geen punt!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@GiGi Wild1,68e vanavond de Fischer Motive 80 bestellen. Eerst nog telefonisch contact gehad met aanbieder. Is beschikbaar.
Ze was wat verbaasd over de lengte die ik vroeg, maar begreep het wel toen ik zei dat ik voor indoor carve ski’s ter beschikking heb. Ik heb mijn eigen lengte nogmaals nagemeten en ben kennelijk wat gekrompen. Kom op 1.74. En dan nu het enige wat ik bij mijn bestelling nog moet invullen… 1,68 of toch maar 1,75. De beslissing is aan jou. En dan houden we erover op.

Hen48

175

@Hulst Maak je geen zorgen over de lengte! Mijn allmountains zijn 1.75 en ikzelf ben 1.72. Door de rocker merk je echt niet dat ze lang zijn zoals @GiGi ook altijd zegt.

Winter is coming

Duidelijke taal. Morgen wordt dit de eerste opdracht. Wintersport is ook geboekt. Hopelijk dat het nu ook nog winter wil worden. Was aan de kust deze week nog weinig van te merken.

Hen48

@GiGi/MiTi. Ik heb ze inmiddels in huis. SkiWebShop Breda, maar dan heb ik ze zelf opgehaald. Bindingen tegelijk afgesteld. Net zo duur (goedkoop) als de beste aanbiedingen van Duitse webshops. Hebben een leuke showroom maar nog niet alles in huis. Wel mooie Spider kleding, fiks goedkoper dan ik eerder in winkels heb gezien. Bevallen ze niet dan kan ik ze onder betaling van de normale huur terugbrengen. Zien er keurig uit.

Hen48

Bovenendien zijn ze van 15/16.

Hen48

Dat neem ik aan, want voor komend seizoen worden ze vervangen. We hebben het over de Motive 80 toch?

Klopt. En het kopen ging sneller dan de diskussies (positief) vooraf.
Van mij mogen de pistes nu dus wat minder geprepareerd worden.

Hen48

Paar jaar terug ook eens ski’s gekocht daar in Breda. Goede service en prijzen. Bindingen werden er ter plaatse gemonteerd en afgesteld. Eigenaar is ook een echte liefhebber. Veel plezier met je aankoop!

Aftellen maar!

Oh, “mijn” topic is nog is steeds in leven ;)

Ik ben vandaag nog even terug gereden naar Duijvestein voor een paar nieuwe schoenen, echt max korting gehad!

Laat het seizoen maar beginnen!!!

https://cdn.wintersport.nl/forum/16/4a9b2f0055c34da5ec34d926...

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 16 sep 2016 21:31

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie