Chaletstaf Winter 16-17

Voorkomend winterseizoen zijn wij opzoek naar enthousiaste (hobby) koks die aan de slag willen als chaletstaf in de Alpen. We zoeken singles en duo’s.

Wie zoeken wij?

  • Je kan goed koken
  • Je bent service gericht
  • Je bent flexibel
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent in het bezit van een auto
  • Je geniet van de bergen

Wat bieden wij jou?

  • Kost en inwoning
  • Vergoeding voor de werkzaamheden
  • Reiskosten vergoeding
  • seizoenskipas
  • 1 dag per week helemaal vrij
  • Iedere dag genoeg tijd om de berg op te gaan

Heb je interesse? vraag een informatiepakket en sollicitatieformulier aan via catering@chalet.nl

Zijn er specifieke gebieden waar je dan terecht komt? Als dat zo is, dan zou ik die noemen. Ik denk dat je dan meer reacties krijgt.

Dank je voor de tip GiGi :-). Ik zoek voornamelijk enthousiastelingen voor Les Menuires en Vallandry in Frankrijk. En nog 1 of 2 personen voor de omgeving van Zell am See in Oostenrijk.

vraagje ,zijn dat alleen koks of ook ander personeel voor les menuires

Beste Pieter230976, Het is wel van belang dat je kan koken. De functie bevat meer dan alleen koken, maar is dit wel de focus van dit werk. Je hoeft geen pro te zijn, maar is het vooral belangrijk dat je het leuk vindt om voor iets grotere gezelschappen te koken (gemiddeld zijn de groepen waar je zelfstandig voor kookt tussen de 8 tot 14 personen, als je als duo in een chalet werkzaam bent zijn de groepen over het algemeen wat groter).
Naast deze vacature zijn er geen mogelijkheden via ons op deze locaties.

Plaats een reactie