ski's opbergen

Deze zomer heb ik thuis onze gang eens opgeknapt.Muren gewit,een nieuw vloertje en alles geverft.Eindelijk klaar was ik nog niet tevreden,er miste iets?

En ineens had ik het!!!

null

Onze ski’s zijn echt een eyecatcher geworden en het mag ook gezien worden.

Nu,elke dag als ik uit mijn werk kom word ik toch ff herinnerd aan de wintersport!!!
Heerlijk.

Silvretta Montafon Liefhebber

Top :)

Mijn eerste eigen ski’s (uit 1997) staan in de slaapkamer. Elke nacht, net voor het slapen gaan kijk ik er even naar en droom weg.

Haha,

wat een kwelling! :) Ik zou het mezelf niet aan willden doen ;). Maar ziet er mooi uit!

Procrastinating

Haha, dat is wel een hele leuke oplossing voor een saaie muur! Ik ben ook van plan eigen snowboard aan te schaffen en dan komt ie ook zeker op een mooi plekje aan de muur te hangen. Steunen zelf gemaakt trouwens?

EN na 2 weken staan je skis en snowboard vol krassen , is het direct minder om naar te kijken !

@Jurjen de steunen zijn eigenlijk handdoekrekken en een beetje creatief zijn!!!
@Japser nou er zitten al genoeg gebruikerssporen op,maar dat maakt de lol er niet minder om!!

Silvretta Montafon Liefhebber

@Patje, blijven ze wel een beetje goed zitten, of glijden ze weg als je ze aanraakt?

En mijn complimenten voor je creativiteit. ;)

Ziet er mooi uit Patje. @ Jurjen zo te zien steunen ze op de remmen.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ Jurjen op de onderste blijven ze hangen aan de stoppers,de bovenste zorgt ervoor dat ze niet omdonderen hahaha!!! Nee even serieus,echt stevig allemaal!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Haha, dat ga ik morgen ook voorstellen aan de rest van het gezin :D

Ziet er mooi uit, en heel creatief ja!
Binnekort ook eigen ski’s dus wie weet…

Ha, ha, mijn vrouw ziet me aankomen…
Doe je ook iets creatiefs met de skischoenen? :-)

Blogger, skiër, verslaafd :-)

Ziet er top uit hoor. Beter dan zo’n saai schilderij van je vriendin ;)

Mogen we al????!!!!

Gaaf! Leuk idee!

Click. Click. Peace

Technisch vraagje: worden de veren aan de stoppers niet overbelast op die manier? (Kan ook zijn dat het net goed is, maar ben er niet uit)

@Lars Het lijkt mij dat het geen kwaad kan.Die veren zijn vrij sterk(probeer ze maar met de hand in te duwen)en als ik het gewicht van een ski zie dan moeten ze dat makkelijk houden.Ook geloof ik dat je ski’s het beste rechtop moet laten staan.

Silvretta Montafon Liefhebber

Ziet er mooi uit!
Zelf hebben wij in de woonkamer ook ski’s hangen, het zijn hele oude, maar gave houten ski’s, met leren riemen en bamboe stokken: geeft wel 'n lekker sfeertje.

Mijn vriendin zegt altijd dat ik gek ben…, dat ik altijd over skien zeur :-)) Heerlijk om een keer te kunnen laten zien dat het ook nog erger kan. :-))

Wow wat gaaf! Heb nu mijn renfiets aan de muur hangen, maar dit vind ik wel leuk voor in de winter! (In de zomer zou ik mezelf te veel kwellen door steeds naar mijn skis te moeten kijken en te beseffen dat het nog zo lang duurt)

null

(Dit is overigens niet mijn fiets, maar kon zo snel niet een plaatje vinden van mijn eigen fiets aan de muur… puur ter illustratie)

''Powder to the people''

het kan nog erger, sommigen lezen naast hun vriendin een boek in bed

null

Ik heb iets gelijkaardigs gevonden als topicstarter patje gevonden om mn kamer te decoreren:

null

Hopelijk kan ik de kamer blijven bijvullen met kaartjes uit andere skigebieden!

@Niels, haha dat heb ik in het klein, maar dan in een kast hangen! Leuk idee ;)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

@Niels: Een kaart van Europa, les trois vallées, Ischgl, Hochzillertal-Hochfügen, Espace Killy en de laatst weet ik niet. What is it?

La plagne denk ik

En een geprint A4-tje als legenda met jaartallen :)

Je moet zo’n lijstje maken voor de toekomst. Waar wil ik gaan skiën? Elke dag zie je je doel(en) voor je. Heb je meer aan dan een lijstje ter herinnering, daar hangen die ski maps toch voor?

Gaaf ik ga over 3 weken verhuizen en m’n nieuwe studio heeft weinig opbergruimte, ik ga serieus iets dergelijks overwegen. :)

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

In volgorde: espace killy, la plagne, hochzillertal, l3v, silvretta arena.
Kaart v europa doet er niet toe, die hing er al :p

En inderdaad ook een lijst met skigebiedenarchief :)

Plaats een reactie