Het grote FIS-topic

De livestream doet het niet buiten oostenrijk helaas. Ik zat net te kijken op Eurosport en toen werd de race onderbroken en nu is er voetbal :(

Gewoon via http://www.firstonetv.eu kijken. Account aanmaken en kijken maar. Net op ORF1 Lindsey Vonn zien winnen. ORF1 zend alle races uit in Beaver Creek en Lake Louise. Streamen via apple.tv op de grote bak en je zit eerste rang:-). Op je iPad ook prima te zien in HD kwaliteit.

Het weekend is weer begonnen! Wilde even melden dan de ziggo gebruikers via de horizon media box alle wedstrijden terug kan kijken maar ook live kan kijken. Dit is een soort eurosport on demand…FYI

Ga ik nu even beaver creek van gister terugkijken!

Wat een bizarre sprintwedstrijd bij de biatlon vandaag in Östersund. Na de eerste starters enorm aantrekkende wind, maar sowieso heel lastige omstandigheden. Iedereen 2 missers of meer zo ongeveer. Fourcade extreem veel sneller op de ski’s, maar ook doordat anderen veel meer tijd op de schietbaan doorbrachten door het weer.

Alleen Pfeiffer verrast met slechts één misser, baas Bjørndalen weer op het podium. Hoop verrassingen in de top20 :D

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Het weekend is weer begonnen! Wilde even melden dan de ziggo gebruikers via de horizon media box alle wedstrijden terug kan kijken maar ook live kan kijken. Dit is een soort eurosport on demand…FYI

Ga ik nu even beaver creek van gister terugkijken!

Pvdh op 5 dec 2015 10:05

Helaas geen Horizon Box en via Horizon Go kun je niet terugkijken.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Cross country dit weekend in Livigno zag er bizar uit: een witte baan van 5 meter breed in een verder groen en bruin landschap…
En wat betreft de overall beker dames: Vonn is back!

Helaas geen Horizon Box en via Horizon Go kun je niet terugkijken.

FrankW op 5 dec 2015 14:04

Ik kan wel via Horizon Go terugkijken. Dus wellicht iets mis met jouw instellingen?

Weer een mooie zaterdag met een hoop wintersporten! zit je favoriete sport erbij? Ik zit lekker de hele dag voor de tv met skiën, biathlon en schansspringen :)

Ted ligety erg tegenvallend in val d’isere, niet eens gekwalificeerd voor de tweede run…
Commentatoren hebben het al de hele ochtend over het verschil in de sneeuw vergeleken met Beaver Creek, weet iemand wat er precies anders is met Noord-Amerikaanse sneeuw t.o.v. Europese Sneeuw, en hoe komt dat?
't is toch allebei wit? :p

Certified ski-boy, glijbewijs

Veel keuzes. Ziggo sport zendt nu ook ski cross in Valto uit. Snowboard slalom op eurosport 2 en alpine skiën op 1.

Net even het laatste stukje me gekeken van Val D’Isere piste zag er lastig uit met dat rare hobbeltje. Wel grappig dat ik er 2 weken geleden nog was. Toen waren ze al druk bezig met prepareren.

Wie heeft er gewonnen in Val d’isere? Ik had skiles dus ik kon even niet kijken xD

Wie heeft er gewonnen in Val d’isere? Ik had skiles dus ik kon even niet kijken xD

KimStam op 12 dec 2015 16:27

HIRSCHER Marcel

@wimaerts1979 nice! Thanks!

Mooie slalom eerste run @ Val d’Isere vandaag.

Lastige piste met een scherp gestoken ritmewissel net na de tweede tussentijd.

Mooie slalom eerste run @ Val d’Isere vandaag.

Lastige piste met een scherp gestoken ritmewissel net na de tweede tussentijd.

Hessel op 13 dec 2015 09:58

Idd, nu verder in åre

Certified ski-boy, glijbewijs

BIATHLON: Om 11.15 de dames estafette in Hochfilzen. De Tsjechen experimenteren met Charvatova, die ipv. Landova meedoet. Charvatova is als oorspronkelijke langlaufster supersnel op de latten maar haar schieen is een beetje een lotterij - ze schiet nog maar 2 jaar! Als ze goed schiet, kan Tsjechie misschien zelfs de Duitse dames verslaan. Spannend dus.

Haus Gassner in Niedernsill

Helaas geen Horizon Box en via Horizon Go kun je niet terugkijken.

FrankW op 5 dec 2015 14:04

Ik kan wel via Horizon Go terugkijken. Dus wellicht iets mis met jouw instellingen?

DSvier op 8 dec 2015 20:06

Ook gewoon via de website als je inlogt op PC?

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

BIATHLON: Om 11.15 de dames estafette in Hochfilzen. De Tsjechen experimenteren met Charvatova, die ipv. Landova meedoet. Charvatova is als oorspronkelijke langlaufster supersnel op de latten maar haar schieen is een beetje een lotterij - ze schiet nog maar 2 jaar! Als ze goed schiet, kan Tsjechie misschien zelfs de Duitse dames verslaan. Spannend dus.

Romana op 13 dec 2015 10:35

Gegokt en verloren. Liggend schieten ging nog wel goed, staand, was niet voldoende.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Yep. Wel een leuke test (de vierde plek met Vitkova’s sterke benen was slechts 2 sekonden verwijderd). En heel spannend met Italie en Duitsland aan kop.

Haus Gassner in Niedernsill

Zeker spannende wedstrijd. Ik ben aan het zoeken, maar volgens mij pas eerste WB estafette winst voor Italiaanse dames.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

De overmacht van het merk Head is wel opvallend, net zoals de hegemonie van de Amrikaanse skisters (dames) en de Noorse skiërs (heren). Hier wat dwarsdoorsnedes van alle 1e plaatsen in Worldcup-wedstrijden dit seizoen t/m vandaag…

null

Op Ziggo sport mooie documentaire over de Streif. As zaterdag weer in Kitzbuhl.

Is One Hell of a ride er op?

of The Streif?

One hell of a ride.

@gigi is het niet toevalig zo dat de noorse mannen op head skien en de amerikaanse dames ook. Want deze schijven vallen na genoeg gelijk als je ze iets draait

Bier, sex , en patatjes

Lindsey Vonn én Lara Gut skiën Head, Aksel Lund Svindal en Kjetil Jansrud ook… Maar Shiffrin en Hirscher weer op Atomic…

kijken we allemaal braaf naar de streif? :D

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik wel, en vanmorgen Cortina gekeken…

Waarom is de Streif ingekort? Ze starten nu meteen bij de Mausenfalle dus vliegen zit er niet ;)

Ja stom, laatste jaren nooit een echte Hahnenkammrennen gezien.

Wel hoop crashes zeg.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Plaats een reactie