Zomer komt eraan, wat doen jullie?

Hockeyen en zeilen! Heerlijk, van mij mag het warme weer doorzetten. Hopelijk straks weer 2 weken Toscane.

Dat jij in een prima omgeving woont, dat kan ik beamen :P. In feite ben jij altijd op vakantie :). Wellicht ben ik daar komende zomer weer eens een keer. Dan zwaai ik wel. Had gekund dat je in de zomer eens een heel ander tripje deed en naar een gebied zonder bergen te gaan aan de Franse of Italiaanse kust, om maar eens wat te noemen.

Not all who wander are lost

Helaas eerst 3 maanden in gips en spalk zitten met mijn pols. In augustus gaan we twee weekjes naar het Beierse Woud als als de revalidatie goed gaat. Ik vind vakantie wel leuk in de zomer maar heb gewoon liever de winter of de lente! In de Alpen, dat dan weer wel.

Voor ons een weekje Belgische Ardennen en een week Gardameer. Gaan we van de glijbaan ipv de piste.

Zeilen, waterskiën, varen, zwemmen, relaxen, naar Tomorrowland 2016 evenals de voorgaande jaren en mogelijk nog 2,5 week - 3 weken naar Kroatië waar ik inmiddels aan verslaafd lijk ;-)

null
`
null

null

null

null

Veel vliegen weer, zowel in NL als Oostenrijk en Frankrijk.

Uhm. Festivals afgaan, werken en 4 dagen op vakantie via Srprs.me, that’s all :D O ja, de koelkasten opzoeken natuurlijk ook.

Carnas on Tour

E-biken in Oostenrijk, daarna week paragliden in Oostenrijk en aansluitend week Paragliden in Slovenie.

Normaal gesproken doe ik de volgende sporten het hele jaar door elke week of om de week aan mtb’en en koersen rijden tot 200km, volleyballen, voetballen. En dan nog geregeld indoor snowboarden.
Dit jaar ietsiepietsie anders, revalideren van een ongeluk in november en dan precies doen wat de artsen zeggen, zij gaan dit jaar bepalen wat ik mag doen aan sport en wat niet. Tot nu sinds ongeluk 1 keer gevoetbald en 1 keer geboard dit word een lange zomer zonder veel sport vrees ik.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Heerlijk wielrennen, vakantie vieren in Toscane, mtb-en en nog af en toe skateboarden.

We vermaken ons wel!

Nog een midweek ischgl eind april om af te kicken

Zwemmen, fietsen, hardlopen en 2 keer een halve triathlon doen. Nog een weekje naar het Zillertal om te wandelen. En in de zomer weer beginnen met personeel zoeken voor de skischolen en skiverhuur

Nog een weekje en dan gaat de borstelbaan dicht. Omdat er dit jaar ook geen einde seizoenstripje meer in zit, betekent dat voor mij einde seizoen. Tijd voor andere dingen.

Zelf blijf ik in de bergsfeer met klimmen en parapenten (ook in Nederland).
Of naar zee om op een plank te staan. Verder wat wielrennen voor de conditie.

Waar komen jullie de zomer mee door?

Hessel op 23 mrt 2015 17:51

Varen …

Rob

het competitieseizoen voor het paintballen begint weer volgende maand, dus daar ben ik tot aan oktober mee bezig (trainen en wedstrijden spelen) en tussendoor zoeken we de sneeuw eens op op een binnenbaan.

Zeilen (in Zeeland) en hockey. Wijnproeven in Zuid-Frankrijk. Rondje golf ergens… En heel veel bbq-en met familie en vrienden natuurlijk!

Komend weekend lang weekend in de Eifel. In de zomer naar Graubünden en Berner Oberland

Werken :), vakantie naar Cuba, eindelijk aan mijn boot beginnen en motorracen. Hopelijk ben ik dit jaar wat vaker op het circuit te vinden dan vorig jaar…

Ik weet het niet @Hessel maar volgens mij behoren de Forum leden niet tot de gemiddelde Nederlander als je hun vrijetijdsbesteding ziet in de zomervakantie.Duiken,zeilen,racen, vere reizen, fietsen,vliegen,bergbeklimmen,hockey, golf,skiën, triatlon,motorrijden,paardensport,ballonvaren,deltavliegen,parachutespringen etc etc te veel om op te noemen.
Geweldig om te horen.
Is alleen skiën in de winter dan niet een beetje saai

Bier drinken

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

[quote]Ik weet het niet @Hessel maar volgens mij behoren de Forum leden niet tot de gemiddelde Nederlander als je hun vrijetijdsbesteding ziet in de zomervakantie.Duiken,zeilen,racen, vere reizen, fietsen,vliegen,bergbeklimmen,hockey, golf,skiën, triatlon,motorrijden,paardensport,ballonvaren,deltavliegen,parachutespringen etc etc te veel om op te noemen.
Geweldig om te horen.
Is alleen skiën in de winter dan niet een beetje saai

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Fietsen, mtb, vakantie vieren, bbq enzovoort

Loat goan

Bier drinken

Brrian op 3 apr 2016 22:03

Ja, dat kan natuurlijk ook niet op wintersport.

Leuke hobby’s idd allemaal!

Deze maar weer eens van stal gehaald: ;)

null

en deze straks ook weer:

null

In de zomer ben ik terug in de alpen om te fietsen. In de lente en herfst, mij afvragen waarom ik niet in de bergen gebleven ben.

Ik ga een weekje naar het sauerland met de familie :).
Normaal gaan we altijd nog een week of langer naar Turkije etc.
Dit jaar slaan we het eens over :).
Andere jaren hield ik me ook fanatiek bezig met modelvliegtuigen enz, maar met deze hobby ben ik vorig jaar gestopt wegens plek, tijd en geld gebrek ;)

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

nog ff Dutchweek Val thorens . en daarna

null

en dan in de herfstvakantie weer naar Kaprun Gletcher met freestyle holland

In de zomer werken als buitensport instructeur in de Ardennen!
En daarna de echte bergen opzoeken in de Alpen.

Ik zie door de sneeuw de piste niet meer

Eerst 5 dagen gardameer, daarna nog hetzelfde aantal dagen ergens in Oostenrijk. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb al een tijdje op internet rondgekeken, naar het mooiste/leukste dal met gletscher om te wandelen.

In het stubaital heb je de Stubai super card, veel gratis lift ritjes plus extra kortingen. Deze kaart krijg je vaak gratis bij je onderkomen dat je boekt. Helaas gaat de lift op de schaufelspitze niet meer 's zomers, waardoor je best een eind moet wandelen om boven te komen.

Het pitztal heeft de gletscherpark card. Deze kost voor 3 dagen zo’n 60 euro pp, daarmee kan je gebruik maken van alle liften in het pitz- en kaunertal. Deze is dus helaas niet inbegrepen.

In het ötztal heb je de ötztal premium card, elke dag 1 gratis berg- en dalvaart. Geldt in de meeste gebieden van het dal.

Lastig om de keuze te maken, maar op dit moment gaan mijn gedachten het meest uit naar of Sölden of het Stubaital. Zijn er gebieden die ik over het hoofd zie?

Samengevat: oostenrijks dal, graag ‘gratis’ gebruik van liften om boven te wandelen, mooie vergezichten, een graag een gletscher om te bezoeken.

Let it snow

Wachten tot het weer winter wordt. Dan wordt het tenminste weer wat warmer en aangenamer om te fietsen ;)

@JurrianvanLoo In het Ötztal krijg je die kaart niet bij elk onderkomen gratis. Je kan 'm ook kopen. Als je er elke dag gebruik van maakt haal je het geld er wel uit. Behalve de gratis liften kun je ook nog allerlei andere interessante dingen doen. Er zijn wat musea en je hebt er Area 47 en natuurlijk het AquaDôme. Het Pitztal en het Kaunertal zijn qua gletscher ook erg interessant. Op de Kaunertaler gletscher kan je ook een gletscherspalte bezoeken. Dat laatste kan op de Stubaier gletscher ook.
De uitzichten vind ik in het Ötztal en Pitztal het mooist maar het Kaunertal en het Stubaital zijn ook niet te versmaden!

Echt altijd gratis krijg je je sommerkart in het Oberinntal en en het Paznauntal. Dat zijn ook mooie dalen maar hebben geen gletscher.

Plaats een reactie