Zomer komt eraan, wat doen jullie?

Nog een weekje en dan gaat de borstelbaan dicht. Omdat er dit jaar ook geen einde seizoenstripje meer in zit, betekent dat voor mij einde seizoen. Tijd voor andere dingen.

Zelf blijf ik in de bergsfeer met klimmen en parapenten (ook in Nederland).
Of naar zee om op een plank te staan. Verder wat wielrennen voor de conditie.

Waar komen jullie de zomer mee door?

Racen, tennis, fietsen, zeilen en vast nog wat andere activiteiten die mij nu niet even te binnen schieten.

Voorbereiden op het volgende seizoen…

A winter without powder isn't a winter!

Waarom sluit die? Ik kom de zomer wel door. Minimaal 1 keer per maand skidome of snowworld. En in de 1ste week van augustus hebben we een appartementje in Lanersbach dus in iedergeval 1 en afhankelijk van de sneeuwcondities misschieb meer dagen naar de gletscher :D

#proudtobepartofleswintersporters

Iedere week Skidomeee :-)

De hele zomer volgas op de racefiets. Ergens in augustus nog wat mooie bergen beklimmen!

Met de caravan naar Italië via de Fernpass

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Hoho het seizoen is nog lang niet voorbij! Ook is Hintertux nog het hele jaar open!
Eerst nog zoveel mogelijk snowboarden, dan ergens in juli/augustus 2,5 week naar de Alpen om hogelijk nog een dag te zomerskiën.
En natuurlijk in Nederland een paar dagen Snowworld :P

Vanaf september begint dan de lange wacht tot het nieuwe seizoen

Met de caravan naar Italië via de Fernpass
lmao

Gang is alles

En in de 1ste week van augustus hebben we een appartementje in Lanersbach dus in iedergeval 1 en afhankelijk van de sneeuwcondities misschieb meer dagen naar de gletscher :D

vic2000 op 23 mrt 2015 18:03

Dit dus, zomervakantie in de Alpen, skispullen mee en een paar gletscherdagen pakken. Heerlijk :)

Geen Bottrop? @Jesper :P

A winter without powder isn't a winter!

In ieder geval zo nu en dan eens indoor wat boarden. Daarnaast wil ik toch ook regelmatig de rollerband erin houden.

Verder voor het 2e jaar wat dagen pakken op een surfplank (toch handig als je dichtbij zee woont) en op het longboard. Hopelijk ga ik van beide steeds wat meer bakken.

Verder nog geen idee waar ik in de vakantie heen ga, dat zie ik last minute wel. Afgelopen 2 jaar was dat alsnog in de sneeuw, maar moeten nu nog maar zien.

@RRski Eigenlijk vroeg ik aan mijn moeder of in onze 2 weken alpen misschien 1 dag gletscher zou passen en toen zei ze dat ik dan maar gewoon een appartement bij de gletscher moest zoeken :D Is inderdaad wel heerlijk.

#proudtobepartofleswintersporters

Met de motor naar de alpen of Pyreneeën ff op een andere manier bochten maken.

Catamaran zeilen.En af en toe duiken met perslucht.

Elke week naar snowworld Zoetermeer en als het lekker weer is de motor uit de schuur halen voor een toertje.

Übung macht den meister!!!

Hoho het seizoen is nog lang niet voorbij!

Jesper op 23 mrt 2015 18:32

Seizoen is zeker nog niet voorbij, maar dat van mij wel. In september weer beginnen. Misschien een enkel dagje gletscher skiën als het uitkomt anders gewoon een sneeuwveldje afdalen op m’n bergschoenen.

Borstelbaan gaat dicht voor zomeronderhoud. Snowworld is leuk maar te ver rijden.
En bovendien genoeg zomerse hobby’s :)

@JoostW Ben je helemaal betoeterd

Gang is alles

Ik wil van de zomer graag doorgaan met de lessen in de zitski
En voor de rest zie ik wel

Vlak na de examens waarschijnlijk op cruise met het gezin, in augustus met vrienden party machen in Renesse en daar tussendoor misschien nog een zomerskitrip met wat mensen van hier, maar dat staat nog allemaal op losse schroeven. Verder wil ik meer gaan tennissen, windsurflessen nemen en wekelijks fitness + thuis nog wat spier training. Verder vooral veel werken omdat ik een tussenjaar ga doen :).

Kortom, zo kom ik de zomer wel door :P

Oh ja, en gamen in de loze uurtjes :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@Thijsmeeusen Wel league of legends spelen hé

Gang is alles

@Thijsmeeusen Wel league of legends spelen hé

Jesper op 23 mrt 2015 19:53

Let’s just stick with gta ;). Al mijn vrienden spelen dat wel maar ik vind het echt kwalitatief uitermate terleurstellend

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

In tegenstelling tot de meesten hier is voor mij het winterseizoen afgesloten na onze skivakantie.Daarna begint voor mij het uitkijken naar de zomer.Zwembad terug in orde gebracht,nog enkel wachten op de juiste buitentemperatuur om de warmtepomp op te zetten en dan zoveel mogelijk genieten.In juli 10 dagen naar Kos en in augustus twee weken naar Spanje.En op dezelfde manier sluit ik daarna het zomerseizoen terug af en begint het uitkijken naar de winter.
Maar voor mij zijn zomer en winter dan ook even belangrijk,en dat is bij de meesten hier niet het geval :)

Slacklinen!

Mijn zomervakantie naar de Alpen plannen, de zomervakantie zelf natuurlijk met daarvoor waarschijnlijk nog 2 weekendjes weg en daarna weer aftellen naar de winter. Misschien dan nog wat techniektraining op de rolbaan doen.

❄️

In tegenstelling tot de meesten hier is voor mij het winterseizoen afgesloten na onze skivakantie.Daarna begint voor mij het uitkijken naar de zomer.Zwembad terug in orde gebracht,nog enkel wachten op de juiste buitentemperatuur om de warmtepomp op te zetten en dan zoveel mogelijk genieten.In juli 10 dagen naar Kos en in augustus twee weken naar Spanje.En op dezelfde manier sluit ik daarna het zomerseizoen terug af en begint het uitkijken naar de winter.
Maar voor mij zijn zomer en winter dan ook even belangrijk,en dat is bij de meesten hier niet het geval :)

Elsvr op 23 mrt 2015 20:32

Nee natuurlijk niet :o
@Thijsmeeusen goede vrienden heb jij

Gang is alles

Elsvr heeft ook een vervelend leven @Jesper vindt je niet!

@Hooykaas echt wel
[s]vind* trouwens[/s]

Gang is alles

Ik ga bezig met meer ski’s maken, werken en een weekje naar Ommen met de kameraden. Misschien nog naar Noorwegen maar dat is nog niet zeker. Misschien zomerski met een paar mensen hier, maar dat staat nog op losse schroeven :P

A winter without powder isn't a winter!

Ik ga bezig met meer ski’s maken, werken en een weekje naar Ommen met de kameraden. Misschien nog naar Noorwegen maar dat is nog niet zeker. Misschien zomerski met een paar mensen hier, maar dat staat nog op losse schroeven :P

Joostw op 23 mrt 2015 21:35

Je jat mijn tekst :p

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Als het weer nog een beetje meewerkt, in ieder geval geen regen, gaan we zaterdag nog een week te afsluiting skiën in het brandnertal.
Vervolgens in mei een week turkije,en dan nog half september 10 dagen naar turkije.
En dan gaan we ons hopelijk, weer richten op december, om weer te gaan skiën.
Als ik dit schrijf, denk ik wel erg 5 keer in een jaar op vakantie te gaan, waarvan 3 keer skivakantie.

@marie-louise 5 maal per jaar op vakantie het is nog steeds crisis hoor!

Plaats een reactie