Ouwehoertopic (deel 2)

Dankje @Birdheart !:D Jij trouwens ook proficiat met je 50 weken!;p

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@SnowJan Jeetje 100 weken alweer! Welkom in dit bescheiden clubje :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Word ik ook gefeliciteerd met mijn 25 weken? ;)

❄️

Nog 7 weken en ik ben op de helft:P

@David23 van harte gefeliciteerd :D
@Snowjan bedankt, had het zelf nog niet eens door

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Thijs9 Yes!:D Bedankt!:D
@David23 Sorry:( Niet gezien:( Alsnog proficiat!:D Tijd voor een feestje met al deze speciale aantallen!:D
@Joostglas Woehoeeee go for it!;D
@Birdheart Haha xp

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Hahaha gewoon kwestie van geduld:)

@SnowJan Jeetje 100 weken alweer! Welkom in dit bescheiden clubje :P.

Thijs9 op 20 nov 2014 15:18

Zo bescheiden is dat clubje denk ik niet meer. ;) Er zijn er al heel wat ruim over de 300. Die zijn alleen niet allemaal even actief meer.

Don`t eat yellow snow

wie is eigenlijk het langste lid van mensen buiten de redactie om en hoeveel weken is dit? ( wel een actief lid )

volgende week ben ik alweer precies 104 weken lid, dat zijn gewoon 2 volle jaren :)

don't count the days, make the days count !

Ik kom aardig in de buurt denk ik.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Ik kom aardig in de buurt denk ik.

Thomas op 21 nov 2014 12:47

Goh denk je? 298 weken lid. En daar sta ik dan met mijn 113 weken :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ik heb er nog ietsies meer dan 298 ;)

Afgelopen winter waren er nog mensen actief die nu op 356 staan dus misschien komen die deze winter ook weer langs.

Don`t eat yellow snow

wie is eigenlijk het langste lid van mensen buiten de redactie om en hoeveel weken is dit? ( wel een actief lid )

volgende week ben ik alweer precies 104 weken lid, dat zijn gewoon 2 volle jaren :)

Droopy-d op 21 nov 2014 11:22

Heb het even snel uitgezocht en als we zeggen dat “actief” betekent deze maand nog gereageerd is @AMONIVES het langst lid en actief.

null

MAND!

7 jaar lid. Netjes hoor en daarvoor misschien ook al meelezer toen je nog geen lid kon worden? Of kon je al meteen vanaf het begin lid worden?

Don`t eat yellow snow

wie is eigenlijk het langste lid van mensen buiten de redactie om en hoeveel weken is dit? ( wel een actief lid )

volgende week ben ik alweer precies 104 weken lid, dat zijn gewoon 2 volle jaren :)

Droopy-d op 21 nov 2014 11:22

Heb het even snel uitgezocht en als we zeggen dat “actief” betekent deze maand nog gereageerd is @AMONIVES het langst lid en actief.

null

Yo-han op 21 nov 2014 14:39

dat verdient wel een applaus voor onze veteraan @AMONIVES dacht ik zo.

applaus , applaus

@Yo-han website bestaat zo snel ik kan vinden vanaf 2002, waren er dan ook vanaf die periode direct account aante maken?

snelle rekensom betekend dat de site anders 12 jaar oud is en het langste lid bestaat bijna 7 jaar. zit hier dan zo een groot gat tussen ( 5 jaar )van de mensen welke in den beginne een account hebben gemaakt en niet meer reageren?

don't count the days, make the days count !

Haha dank dank dank. Was daarvoor ook al groot fan maar toen bestond het forum niet helaas. Moet wel zeggen dat ik de eerste jaren stukken minder actief was dan nu…

''Powder to the people''

De site bestaat nu ongeveer 10 jaar als ik het me goed herinner. De eerste account werd aangemaakt in oktober 2007, dat was ik zelf. Daarvoor waren er inderdaad nog geen accounts. In 2007 begonnen we met de voorganger van het forum, de “vraag en antwoord” pagina’s bij gebieden. En we maakten toen de eerste profielen.

MAND!

proficiat @AMONIVES
@Yo-han , zijn er al veel 300 'ers?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik denk dat het er een stuk of 1000 zijn. Maar veel daarvan zijn niet meer actief.

MAND!

Wie is eigenlijk het langst lid van allemaal, actief of niet? En hoeveel 400-ers hebben we?

❄️

Als je goed rekent weet je dat er nog geen 400-ers kunnen bestaan. Maar de oudste niet-moderator is @ozute.

MAND!

De meest legendarische gebruikers blijven voor mij toch PaulE en Cees :)

Nog maar 1 week en dan ben ik 100 weken lid woehoe

Gang is alles

Huh wat? ben ik de oudste?

359 weken!*** blingbling

@ozute dat zijn een hoop weken, en dat het er nog vele mogen worden :D

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@ozute Jep! Profiel nummer 21 zie ik. Ik heb zelf profiel 45. Zit slechts een paar uur tussen, dat wel. Maar had het idee dat dat de 24 mensen tussen ons niet actief zijn. Maar mensen, ik ben er niet trots op hoor… heb zo namelijk slechts een gemiddelde bereikt van 119,667 weken per groene bol :D … oeps, dieptepunt. Zal mijn bijdrage eens waardevoller gaan maken. (Al hoewel de bollen natuurlijk pas heul veul later kwamen en mensen pas sinds een paar weken ook echt actief gebruik maken van het plussen en minnen van comments).

''Powder to the people''

@AMONIVES hoe kan je zien welk profiel nummer je hebt?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Jij hebt 123525 Birdheart. Als je op je profiel klikt, dan moet je in je zoekbalk kijken en in de link staat het dan.

❄️

Ik merk dat ik eigenlijk nog maar een groentje ben met m’n 357 weken …

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie