Ouwehoertopic (deel 2)

Ik zit hier in noord holland met vanmiddag code oranje (ja het scheem heftig te zijn) maar hier was het niet meer dan een flinke bui. Waar heb jij dan gevaren @Thijs9 ?

Ik was Dinsdag van Den Osse naar Dort gevaren. Woensdag Dort -> Amsterdam. Vrijdag Amsterdam -> Volendam. Zaterdag Volendam -> Enkhuizen. Zondag Enkhuizen -> Stavoren en vandaag Stavoren -> Heeg. Ik heb alleen vannacht regen gehad en de heel week NW-NO wind met max windkracht 4 :D. Dus van zeilen kwam niks (ging alleen maar noordwaards). Maar het weer was ideaal!

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Hier regende het pittig hard

Gang is alles

Even tussendoor: boootfitting voor professionals. Hier de Franse skiër Alexis Pinturault die zijn schoenen krijgt aangemeten…

null

Zo dat is idd niveautje pro bootfitting! Hebben ze zijn rechter been gekopieerd en toen gespiegeld voor links of is daar niks over bekent?

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ik hoop voor hem elk been gewoon apart (alleen van rechts heeft ie er al afgehaald). Mijn voeten verschillen bijvoorbeeld 4 mm in breedte…

@Svennoo Haha hoe heb je die speurtocht precies tot een goed einde gebracht vind dat wel interessant ;).

Hoe is het weer trouwens bij jullie want ik las op de NOS dat het in heel Nederland zeik regende maar ik vaar precies om alle buien heen (A).

Thijs9 op 28 jul. 2014 22:47

Wij op een gegeven moment ook gewoon bijna elke dag mooi wee, vaak in de avond lekker knetteren :D Vannacht ben ik thuis gekomen, onderweg enorm slecht weer gehad, vooral rond Frankfurt. Volgens @Snowjan was er een tornado in de buurt van Frankfurt. Ik zei nog dat het alleen nog wachten was op een tornado, gezien het hele rot weer. Hadden hierdoor ruim 2,5 vertraging.
Het gezeik begon al nog voor de Chiemsee. Stau, stau en nog eens stau! Maar goed, we zijn veilig thuisgekomen en nu dus lekker op de bank. Weer even naar het ‘normale’ leven :P

Carnas on Tour

Iemand behoefte om te testen of die nieuwe jas wel écht waterdicht is?

null

Jaja het is zo ver. Ik ben deze week 100 weken lid van Wintersporters.nl toch een mooie mijlpaal in mijn leven al zeg ik het zelf :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Jaja het is zo ver. Ik ben deze week 100 weken lid van Wintersporters.nl toch een mooie mijlpaal in mijn leven al zeg ik het zelf :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Gefeliciteerd Thijs!

Ik ben bij deze ontwaakt uit mijn zomerslaap. Jullie kunnen binnenkort een reisverslag verwachten van de Hintertuxer Gletsjer :). Thijs is back in business!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

//

null

Wat een rampenweer! Deze straat moest ik met de fiets doorheen in Santpoort-Noord…

❄️

//

null

Wat een rampenweer! Deze straat moest ik met de fiets doorheen in Santpoort-Noord…

David23 op 22 aug 2014 14:52

lol

Gang is alles

Ik zou nog echt een keer (of vaker) klettersteig doen, ik klim nu wel rotsjes op en dan er weer af, maar ja ik kan niet te hoog gaan want dan wordt t gevaarlijk zonder zekering =l

Helaas vinden m’n ouders het maar niks

Gang is alles

null

Een van de straten naar mijn huis in Assendelft.

May the ski force be with you !!

null

Een van de straten naar mijn huis in Assendelft.

CJAHulskamp op 24 aug 2014 09:52

Suuuper fijn =l

Gang is alles

Lach me niet uit, maar is de site allang vernieuwd?
Zitten nog wel wat foutjes in…

Doch complimenten want het is al een heel stuk overzichtelijker :)

Lach me niet uit, maar is de site allang vernieuwd?
Zitten nog wel wat foutjes in…

Niels322 op 25 aug 2014 19:56

Volgens mij 2-3 weken nu
Klopt :P

Gang is alles

Was gister op de pistes bij Saas Fee, best druk. Teams van Zwitserland, Zweden en Slovenië waren aan het trainen. Het was er rond nul en het sneeuwde licht met zo nu en dan ook zon. Dat was bij de Allalin op zo’n 3600 m, ben zelf tot ongeveer 3700 geweest

Not all who wander are lost

@Edwin altijd leuk om de pro’s te zien trainen.

Ik kreeg gister een beterschapsbrief met chocola en de nieuwe pistekaart thuisgestuurd, dus die kaart hangt nu al bij mij aan de muur //

null

[mention=

Marjanvl op 29 aug 2014 20:16

Ik blijf die clown eng vinden

Gang is alles

Heey psst niet om het wintersport gevoel te bederven maar dit was mijn zomervakantie vorige week ;).

//

null

//

null

//

null

En uiteraard sta ik achter het roer! Want hoe kan ik anders in de avond de Skippers Tax ophalen :P

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Marjanvl Dat is leuk zeg!:o
@Thijs9 Wow… :o

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@jesper ik ook… er zit iets ziek in…

@jesper en @hanss haha jeugdtrauma met clowns?
@thijs9 die laatste foto is mooi :o

Heeft iemand hier nog een goed verhaal. Ik zit een beetje naar piepjes voor een bouw vergunning te luisteren zodat er geen geluid overlast is (lang verhaal heel saai). Moraal van het verhaal is de radio kan niet aan want dan hoor ik die piepjes niet en voor de rest is iedereen vrij/op pad dus moet ik mij zelf entertainen.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Nieuwe buyers guide voor komend seizoen is uit. Onthesnow.com

@Thijs9 doe mee aan de zoektopics! :)

❄️

@David23 Haha ja dat kan maar ik moet nog wel een beetje op letten tijdens het werken anders mis ik de tonen. In ieder geval maandag weer ander werk doen wat eigenlijk gewoon moet ipv deze spoed klus.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Plaats een reactie