Ouwehoertopic (deel 2)

@Svennoo nou lekker klinkt anders maar je been is nu weer ijzer vrij. Scheelt een full body check bij de douane :P.

Thijs9 op 4 jul. 2014 13:44

Hoewel er ook mensen zijn die daar van houden natuurlijk… ;)

GiGi op 4 jul. 2014 14:34

Als het een lekkerding is wel ^^

Carnas on Tour

&& natuurlijk heeft @svennoo het weer over lekkerdingetjes… :)

&& natuurlijk heeft @svennoo het weer over lekkerdingetjes… :)

gina op 8 jul. 2014 16:33

Nee… Jij niet dan op Whatsapp in de groepsapp :')

Carnas on Tour

Neee, noooit!
1 foto met een knappe gast erop… ;)

ik weet wel wie er continu opzoek is in pisteboekjes naar knappe meisjes;)

@gina piste boekjes met knappe meisjes?! Vertel daar eens meer over ik denk namelijk dat ik die gebieden maar moet opzoeken. Bij mijn pisteboekjes zijn ze allemaal dik ingepakt en niet echt gekleed zoals de dames in de playboy of fhm die op de piste staan.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@gina piste boekjes met knappe meisjes?! Vertel daar eens meer over ik denk namelijk dat ik die gebieden maar moet opzoeken. Bij mijn pisteboekjes zijn ze allemaal dik ingepakt en niet echt gekleed zoals de dames in de playboy of fhm die op de piste staan.

Thijs9 op 8 jul. 2014 17:11

Daarvoor verwijs ik je door naar dhr. @Snowjan

Carnas on Tour

:)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Die heeft er zelfs met meisjes naakt in 't bubbelbad ;)

Bijna naakt toch ^^

Carnas on Tour

tsjaa, daar kijk jij beter na als ik denk ik;).
Ik wilde de foto hier posten maar het lukt niet…

haha @snowjan vertel even aan Thijs9 waar je ze vandaan haalt…
ochgerm hij heeft alleen maar dik ingepakte:P

Nou @SnowJan, @gina en @Svennoo laat maar komen deze info! Ben nu zeer benieuwd. Misschien kan ik de vakantie nog omboeken naar een gebied met leuke piste kaarten. Ik ga nu naar Zillertal 3000 toe (zoals het er uit ziet).

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

In het boekje van Passo dello Stelvio. Zie haar blik:o Meteen ben ik naar het bubbelbad gerend.
Ik heb haar daar niet gevonden:( Er waren te veel kinderen denk ik:( ;)
Dus @Thijs9 snel even een zomervakantie boeken!

*Aangepast door moderator; leuke foto, maar hoort niet thuis op dit forum ;)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@SnowJan nou die is al geboekt ik ga hier heen:

of dan de officiële after movie

Ik ga een weekje met een stel vrienden varen op een Jeanneau Sun Odyssey 45 DS (2009 model)

maar nu ben ik wel benieuwd wanneer die foto genomen is dan want als er veel kinderen in het bubbel bad zaten zal dat wel niet het geval zijn :P

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@moderator Sorry! Maar ik zag niet echt iets naakts;) Bovendien staat het werkelijk op een pisteplan, dus ja, waarom mag het dan niet hier?:( ;)
Typisch Nederlands… In Italië vinden ze het allemaal oké;)

@Thijs9 Doen er alleen maar knappe mensen mee aan de Yacht Week?:p Jij hoeft niet op zoek te gaan naar een bubbelbad…
Wanneer ga je precies en waarnaartoe? Ziet er héél leuk/mooi/goed uit!

Haha misleidende reclame van Passo dello Stelvio:( Maar het zal wel vele Italianen lokken!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@SnowJan Ik hoop dat er alleen maar knapperts mee doen maar dat zal wel mee vallen denk gewoon normaal zoals je ze ook over de boulevard ziet lopen. En laten we het hopen. Klein detail dan wel is dat als ik in dat bubbelbad terecht kom ik hoop dat er niks gaat gebeuren zal mijn vriendin leuk vinden :P.

maar ik ga naar Kroatië en deze route volgen:

Croatia - Red Route, Week 35 (23 Aug 2014 - 30 Aug 2014)
http://www.theyachtweek.com/croatia/

Dit is het boot(je)
https://www.theyachtweek.com/yachts/boatcard/?boat_id=761&am…

Edit: We gaan met 6 man want dan hebben we gewoon nog wat ruimte over wel zo lekker :P

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Thijs9 Knappe meisjes ok. Het voelt toch altijd beter als je zelf de knapste jongen bent in ieder geval haha:p Laat je vriendin die filmpjes maar niet zien:p

Zzzzooooooowwwww dat ziet er zalig uit zeg!!!:o Jij gaat plezier hebben:o Niet normaal:p

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@SnowJan dat was wel de bedoeling :P

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Haha @Jesper een top-rampenfilm i.v.m. vele andere:p

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@Snowjan geweldig :P

Gang is alles

kun je zeilen @Thijs9 ?

Certified ski-boy, glijbewijs

hmmm mention doet het niet

Certified ski-boy, glijbewijs

Ik denk dat @Thijs9 dat wel kan?
Bij mij werkt het ook niet:(

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Thijs9 kan dat wel ;). Heb ook mijn eigen (8 meter) zeilbootje. Dus deze hele zomer zit ik op het water :)!

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Jesper omg wist niet dat er zo’n slechte film gemaakt kon worden!

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@thijs9 hahaha er zijn nog slechtere dan dit hoor

Gang is alles

@Jesper Dat vind ik oprecht knap! Ik denk dat deze film toch wel in de top 10 slechtste films ooit zal gaan zitten :P.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@thijs9 top 10 redt ie wel ja

Gang is alles

Wat ik nou op internet gevonden heb…

null

Hoe oud wil je het hebben! Ik ben er inmiddels achter dat deze kaart tussen 1991 en 2001 in gebruik is geweest. Maar ik ga het specifieke jaar opzoeken, ik hou jullie op de hoogte :P

[EDIT zoveel]
Het is na 2000. Waarschijnlijk seizoen 2000/2001. Altijd leuk deze speurtochten :)

Carnas on Tour

@Svennoo Haha hoe heb je die speurtocht precies tot een goed einde gebracht vind dat wel interessant ;).

Hoe is het weer trouwens bij jullie want ik las op de NOS dat het in heel Nederland zeik regende maar ik vaar precies om alle buien heen (A).

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Plaats een reactie