gargellen/montafon landal

Wij gaan volgende week naar landal montafon. Wie kan mij vertellen of dat daar al voldoende sneeuw ligt. Of. Andere info? Dank je! Gr. Lobke

@lobke@@@

Ik denk dat je met je neus in de boter valt.:) Er ligt al sneeuw en eind deze week een dump. Zie weerbericht van Roel.

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

Dank je wel!

Het voorbije weekend was zelfs de dalafdaling open , dus ik denk dat je je geen zorgen moet maken.
Tip: bij de dalafdaling zit pizzeria Barga: super lekkere pizza’s aan een zeer democratische prijs.
Heel veel plezier alvast!

Super! Dank je! We hebben er erg veel zin in? Hoeoe is de skischoil daar voor de jinderen? Nederlands talig ook?

Skischool kinderen…

Daar kan ik je geen info over geven , wij hebben geen kinderen… We hebben daar wel dagelijks klasjes zien skiën.

Toen ik er in 2007 (heel lang geleden ik weet het) was, waren er alleen duits en engelstalige leraren. Mijn eerste lessen waren daar :D
Heb er hele leuke herinneringen aan, erg mooi Landal park en leuk gebied!

We zijn afgelopen kerstvakantie in het Landl Park Hockmontafon (Gargellen) geweest, zeer positief over het park. Netjes, rust als je wilt, Entertainment voor de kinderen als je dat opzoekt. Wel prijzig, maar zeer fijn park!

Plaats een reactie