Verhuizen naar een wintersportgebied; maar welke?!

Kijk en zo zal het je vaker vergaan als je er voor gaat; de kansen dienen zich aan en jij hoeft ze alleen maar aan te pakken.

Ik zeg; viel spass in Saalbach :); pakken die kans!

“Echter zijn er zo veel gebieden, dat ik graag jullie ervaringen hoor. Alle topics op dit forum heb ik gelezen met plezier en al veel van geleerd. Maar er hoeft maar 1 persoon bij te zitten die dit leest die bijvoorbeeld een eigen hotel/restaurant heeft en geïnteresseerd is in mijn CV en dan is deze actie super geslaagd.” Beste S. Goos, Hebben jullie niet al de mogelijkheid om dit winterseizoen te beginnen aan jullie droom? Zelf hebben mijn vriendin en ik een Lodge in Saalbach-Hinterglemm sinds juni 2012 en zoeken voor a.s. winerseizoen nog een ‘stel’ met de instelling en capaciteiten zoals jij jezelf en je vriend omschrijft. Daarbij hebben wij alle processen al doorlopen omtrent emigreren en kunnen wij jullie behoorlijk op weg helpen. Het gebied waar wij wonen is uitermate geschikt voor de buitensport en de Horeca, zowel in de zomer als de winter (saalbach.com). Daarnaast kunnen wij jullie ook na het winterseizoen woonruimte aanbieden tegen alleen de kosten voor energie/water/afval… Daarnaast zijn wij ook nog eens Canada kenners, mede doordat mijn moeder daar al ruim 18 jaar woont in Vancouver. Ook onze droom is om ooit daar naar toe te verhuizen om onze ‘Lodge filosofie’ te realiseren! Al met al denk ik dat er veel overeenkomsten zijn tussen jullie en ons, stuur mij anders een mail met jullie cv en dan kunnen we bekijken welke mogelijkheden er eventueel zijn. Groeten, Bart en Claudia bart@glemmlodge.com

Gast229 op 29 okt. 2013 12:42

Jeetje wat hebben sommige mensen toch een mazzel!!! #Jaloers!

En hebben ze die kans gepakt? Want dit was precies die kans van 1 op de 1000 waar ze naar op zoek waren.

En het bewijs dat je verhaal op internet zetten meestal vroeg of laat toch wat oplevert.

Plaats een reactie