Snowboarden/skien Zillertal (23/3 - 30/3)

Wij zoeken nog liefhebbers voor een week snowboarden in Zillertal (Oostenrijk).

Ben 39 j, ervaren snowboarder die graag de fun op de piste zoekt en daarbuiten. Durf al wel eens off-piste te gaan. Ik heb een auto en skibak dus plaats voor mezelf en 2 passagiers, als we met meer zijn dan graag nog extra kandidaat chauffeurs/auto’s.
Appartement van 8 personen reeds geboekt voor tot nu toe 4 deelnemers. Dus nog plaats. Prijs 345 euro inclusief skipas 7 dagen. Evt. ontbijt 8 euro per dag ter plaatse te reserveren.

Graag snelle beslissers!

https://www.wintersporters.be/forum/topic/104980

Groeten, Danny

Hoi Danny,
Ik heb net een mailtje gestuurd naar Sanne; ik wil graag in het paasweekend gaan skiën. (Een week vrij gaat me niet lukken…)
Ben ook 39 j, kan redelijk goed skiën en kan autorijden (doe ik graag), maar ik dacht eigenlijk om met de trein te gaan.
Neem als je interesse hebt contact met me op via januari1974 [at] hotmail.com

Ik zoek nog gezelschap voor een week snowboarden in Oostenrijk (Tirol) met lichte voorkeur voor Zillertal maar alles kan.
Zag bij Neckermann nog een aantal interessante aanbiedingen.

Ben 39 j, ervaren snowboarder die graag de fun op de piste zoekt en daarbuiten. Durf al wel eens off-piste te gaan. Ik heb een auto en skibak dus plaats voor mezelf en 2 passagiers, als we met meer zijn dan graag nog extra kandidaat chauffeurs. Voor mij maakt het niet uit of we appartement, pension of hotel nemen, eigen kook of half pension. Après-ski maar net zo graag sauna/wellness. Prijs logies tussen de 250 appartement en de 400 euro voor half pension. Skipas 7 dagen bv Zillertal 244 euro.

Graag snelle beslissers!

Groeten, Danny

DVDE13 op 27 feb. 2013 14:18

Voor mij is een short-ski geen optie. Is als net aankomen en weer vertrekken. Ben pas een week naar Sölden geweest en had nu al het gevoel dat het te kort was.

Zie https://www.wintersporters.be/forum/topic/104980

Ik maak nu mee deel uit van deze leuke groep. Geïnteresseerden kunnen nog aansluiten!

Plaats een reactie