Ski- en snowboardleraren gezocht voor skischool in Winterberg!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Ben jij op zoek naar werk te midden van echte sneeuw dicht bij Nederland? Dan zijn wij op zoek naar jou, of het nu voor het hele seizoen is, ter ondersteuning tijdens schoolvakanties, in de weekenden, of gedurende een bepaalde periode.

Skigebied Winterberg & Altastenberg

Op Winterberg worden skilessen uitsluitend gegeven door ervaren skileraren met de benodigde certificering, gericht op skiërs met enige ervaring. We bieden hier zowel groeps- als privécursussen aan voor licht gevorderde en gevorderde skiërs.

Skigebied Schlossberg

Dit is de ideale leeromgeving voor skileraren in opleiding die zich willen ontwikkelen en uitdagen door samen te werken en hun persoonlijke skivaardigheden te verbeteren. In het skigebied Schlossberg richten we ons meer op beginners en beginners met enige ervaring, vooral gezinnen.

Vanwege de rust en ruimte is Schlossberg een ideaal familieskigebied voor jong en oud, beginners of degenen die nog wat angstig zijn. Met een groot kinderland voor 5-6-jarigen die voor het eerst op ski’s staan en een minder vlak kinderland voor kinderen vanaf 7 jaar, leren we stap voor stap de basisvaardigheden.

Voor volwassenen, jeugd en meer ervaren kinderen kunnen instructeurs de juiste technieken aanleren tijdens groepslessen op onze blauwe en rode afdalingen, zodat elke skiles een uitdaging blijft op hun eigen niveau.

Wat wij vragen

Gekwalificeerde leraren (NSL, Anwärter kandidaat, stagiair, skibegleider of skileraar A/B)
Ondersteunende leraren zonder diploma
Sportieve, enthousiaste en empathische instructeurs voor zowel kinder- als volwassenenskilessen
Goede communicatieve vaardigheden
Ervaring in het werken met groepen
Nederlandssprekend, Duits is een pre
Wat wij bieden

Speciale skitraining voor kinderen en beginnerslessen
Goede verdiensten
Accommodatie in appartementen voor 3-4 personen
Skipas
Instructeurskleding en uitrusting
Een geweldig winterseizoen met een goed, gezellig en sportief team

Hey, kunnen jullie wat met een zestiger, opgeleid bij Intersoc (CM België, nadien Zwitserland), De Brabander (borstelpiste en weekendje Winterberg) en BFSI (diploma initiator 2010, nadien bijscholingen).

Ik “geef” al een 25-tal jaar skilessen, Zwitserland, Frankrijk, Andorra (vriendenclub), en bovenal Oostenrijk (met 15tal jaren Saalbach-Hinterglemm). Ik sta niet op snelheid, wel op deugdelijke techniek én “mooi”, i.e. verzorgd & functioneel skiën (aangepast aan sneeuwkwaliteit hellingsgraad en meteo…).
Drietalig N-F-E, Duitse conversatie (na al die jaren Oostenrijk…), Spaanse conversatie en basis Italiaans…

Ik lees het wel.!!

Hoi @Geedoski,

Dat denk ik wel! Ik neem even contact met je op via een PB.

Groet,
Silvijn

Plaats een reactie