Kinderland gesloten

Dit onderwerp gaat over de bestemming Niederau

Hoi allemaal,
Over een paar weken ga ik na enkele jaren weer op wintersport. Voor het eerst gaat mijn dochtertje mee, van 2,5 jaar.
We gaan naar niederau. Kleinschalig en rustig.
Ik had van tevoren gekeken of er een kinderland was waar ik mijn dochtertje bijv Max 2 uur per dag kon onderbrengen (alleen als ze het leuk zou vinden). Nu is mijn boeking geannuleerd omdat ze het kinderland dit seizoen niet aanbieden vanwege personeelstekorten. Dit was van skischule Aktiv. Ik heb het online niet kunnen vinden, maar weet iemand of er nog meer opties zijn? Of bijv dichtbij in Auffach?
Wat ik nu zie is allemaal vanaf 3 jaar. Het kinderland in niederau was vanaf 1,5 jaar. Dochtertje is 2,5 jaar en al zindelijk. Denken jullie dat er uitzonderingen gemaakt worden? Als er bijv genoeg plek is?

Bedankt voor de reacties!!

Ik denk dat je beter een lokale skischool kan mailen dan krijg je meteen het enige juiste antwoord.

🏂

Zo te zien heeft de andere skischool ook een kidsclub https://www.skijuwel.com/en/service/a-z-info/1.wildschoenau-…

Wij hebben deze skischool in Auffach gebruikt (voor skiënde kinderen) en ze zijn nederlandstalig, dus een mailtje sturen is makkelijk.

*bericht bewerkt door Taan op 03 jan 2023 10:57

Plaats een reactie