Wintersportshop met topmerken helm/goggle?

Bewolkt tot zeer zonnig. Bij white out evenals avond skieen zou je nog een andere kunnen gebruiken. Dan is de Julbo niet optimaal. Ik vind het inzet gebruik zou breed dat ik er geen andere bril naast heb. Ben er wel heel zuinig op!

als het dus een x goed aan het sneeuwen is heb je er nog niet veel aan.dan liever 2 lossen 1 voor mooi en 1 voor bij sneeuw. bij bewolkt weer kan je 1 van die 2 ook wel gebruiken.

Ik bedoel dat het dan kan maar dat er voor die conditie betere brillen/lenzen te krijgen zijn. Deze bril kleurt mee van Cat. 2 tot en met Cat 4. Alleen cat 1 haalt hij niet waardoor bij condities met heel weinig licht een blanco/roze of heel licht gele bril beter zal zijn.

@SPAM & jefrem:
Aangezien ik graag voor alle omstandigheden een goggle heb, valt de Julbo dan wellicht af. Wil toch ook als het goed bewolkt is en sneeuwt genoeg contrast/diepte zien, of is de Zebra lens daar ook goed genoeg voor?

Anders beter een goggle met 2 lenzen, ene geel/oranje (sneeuw/bewolkt) en de ander bruin/goud/donker.

Dit weekend proberen grote ronde van wintersportzaken in de omgeving doen. Nou maar dat ik ook Smith en Oakley tegen ga komen.

dat is ook de reden waarom ik er 1 gekocht heb met een extra lens.

succes met je ronde!gaat wel goed komen denk.

Heb een Oakley met 2 lenzen en ben er super tevreden mee… Een gele voor slecht weer (zie persoonlijk weinig diepte met oranje) en een goud-bruine voor mooi weer!!

Nu ben ik een beetje Oakley fan, omdat ik ook heel tevreden ben over de qualiteit van de glazen van m’n gewone zonnebril… Echter voldoet de Goggle kompleet aan de verwachtingen!

@William: Oakley Crowbar is ook zeker een optie mocht ik deze tegenkomen!

Verder ben ik nog een mooie aanbieding van Volvo tegen het lijf gelopen voor POC materiaal (https://www.volvocard.nl/volvocard/32_bestellen/53) ! Mocht er iemand een Volvo Card hebben hoor ik dat dan ook graag!

Nou, dat rondje omgeving Enschede bracht niet veel soeps. Had de Anon Comrade, POC Cornea, Adidas ID2 maar vond ze niet zo geweldig. Anon Hawkeye was wel oke, maar toch niet helemaal wat ik zocht.

Toch maar voor de Smith Vantage helm met Smith I/O goggles gegaan,komen begin volgende week binnen!

Budget? who cares! ;)

@Chris, waar had je deze besteld???
Ben al een tijd op zoek naar de Smith I/O deze kan ik nergens in de winkel vinden.

Thanks

Smith optics kan je ook bij motorcross zaken halen. Smith is vooral bekend uit de motorcross wereld. Heb mijn Smith overigens wel gewoon online besteld. gokje wagen kan geen kwaad en bij de meeste shops kun je het terugsturen. Kost dan wel een tientje ofzo maar de kans is groter dat je m houdt :-)

Bij Freestyle in roosendaal (niet in de buurt voor je helaas) hebben ze wel alle Dragons, Oakly’s en Anon Goggles maar ook hier smith weer niet.

Mijn Smith Bril was 99 euri met 2 lensen (geel en spiegel) helmpje heb je ook echt wel voor 80 of 90 dus die 200 had echt wel haalbaar geweest.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

weet niet waar ze zitten en of je er ff langs kunt gaan maar deze hebben smith en anon en Spy

http://www.freestylewear.nl/index.php?main_page=index&cP…

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.
If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Als POC fan moet ik stellen dat 200,- voor helm en bril krapjes wordt…
En wat betreft de helm: altijd passen! En goed passende ]helm voel je bij wijze van spreken niet eens bij het skien, een slecht zittende helm verknalt je plezier en kan zelfs gevaar opleveren.

Wim Jaquet in Amersfoort heeft eea in huis om te passen.

Waarom niet in de winkel passen (type helm en bril goed noteren) en dan gewoon gaan kijken online, ik heb hetzelfde gedaan met mijn Anon skibril, scheelde me € 33,50 vind ik toch veel geld om zo maar even te laten liggen, mijn helm was online bijna € 20,00 goedkoper dus al met al scheelde het mij ruim € 50,00 voor een uurtje passen en een uurtje googlen… vind ik persoonlijk snel verdient!

@ Gast550 Als iedereen dat zou doen, dan zouden er snel geen winkels meer zijn waar je kunt passen. Je wilt dus wel van een service gebruik maken maar er niet voor betalen.

Gast550 weet hoe het hoort!

@Gast550, ik wil graag goede service inderdaad maar ik vind teveel betalen niet echt prettig, als mensen bij mijn winkel komen voor informatie gaan ze ook kijken of het ergens goedkoper kan…!

Uhhh gast321 bedoelde ik natuurlijk!!!

@Jeroen, thanks.
Ik heb vandaag bij snowcountry de volgende deal kunnen maken.

Zwarte I/OX, blue sensor mirror, green sol x mirror en ignitor mirror erbij voor totaal 190,-

Ik denk een goede deal ivm early bird korting.

gr

.

Plaats een reactie