Gratis: Clip voor je ski / snowboard helm.

De clipjes vandaag binnen gekregen, thx👍🏼
Kan niet wachten om ze te gebruiken😷⛷😎

Zondag mailtje gestuurd en gisteren (dinsdag) de clipjes ontvangen van Skiliefhebber Twente! 👍😀.
Ik heb mijn clipjes meer naar achteren geplaatst omdat het mondkapje bij mij anders te los stond (zie foto).

null
null

Heb ook een bestelling in je pb geplaatst.

Pb gestuurd

Bedankt voor de goede reviews :D

Inmiddels wat problemen met mijn inbox op het forum… Ik kan niet antwoorden op de huidige berichten :(

null

Mocht je me even willen contacteren, stuur me een mailtje: jveldscholtenbedrijf@gmail.com

Last minute bestelling gedaan, super snel verzonden en ontvangen.
Bedankt!

Woensdagavond gemaild, vrijdag de clipjes ontvangen. Bedankt!

PB gestuurd, hoop dat je er ook nog 8 voor mijn kan maken.

3 dagen geleden 5 setjes besteld en vanmorgen al in de brievenbus.
Topservice.
Nog paar weekjes en dan ze mee.
⛷️⛷️⛷️⛷️

Mailtje gestuurd naar jveldscholtenbedrijf@gmail.com

Zondag een aantal setjes besteld, en vandaag keurig met de post binnengekregen :) Het ski feest kan beginnen!! Dank voor de goede service.

Vandaag ook 5 setjes binnengekregen. Werkt handig, goed betaalbaar en snelle service. Thx.

Dank Jacco voor de supersnelle levering van de clipjes! Wij zijn nu helemaal klaar voor de skivakantie.

Bedankt Jacco! Last minute besteld… 12:30 besteld en volgende dag lagen ze al door de bus. Ook leuk dat je meerdere kleuren kan maken. Heel gaaf ik probeer ze nu uit in Oostenrijk.

null

Jacco, was erg blij met de vlotte levering en met de kwaliteit van de clipjes. Daarom jouw adres doorgegeven; mijn schoonzus heeft vandaag (do 27-01) 10 setjes besteld via jouw E-mail adres jveldscholtenbedrijf@gmail.com 👍

Jacco, was erg blij met de vlotte levering en met de kwaliteit van de clipjes. Daarom jouw adres doorgegeven; mijn schoonzus heeft vandaag (do 27-01) 10 setjes besteld via jouw E-mail adres jveldscholtenbedrijf@gmail.com 👍

SimonW op 28 jan 2022 00:48

Bedankt! Ik ga er mee bezig :D

Superservice. Ik heb ze net binnen. Ff uitgepuzzeld waar ze het beste zitten en het resultaat is prima

Dank je wel Jacco, de setjes zijn binnen!

Dank je wel Jacco, de setjes zijn binnen!

Branie op 01 feb 2022 12:58

Bedankt :D

PB gestuurd, besteld en betaald!
In afwachting…

Gisteren besteld, vandaag al in huis. Heel erg tevreden met de kwaliteit en service! Eerste clips zitten al op de helm.

Top Jacco!

Nog even een vraagje, met mijn collega’s willen we graag gaan skiën, helaas weten we nog niet precies de groepsgrootte. Wanneer is de uiterste datum voor de bestelling voor de voorjaarsvakantie. Jouw model is ons met kerst erg goed bevallen!

Even een update, wij hebben de clipjes besteld en afgelopen weekend gebruikt in praktijk. Werkt perfect!. Kapjes waren eigenlijk alleen nodig in de gondel dus je kan snel even het kapje omdoen en daarna gewoon weer in de zak. Zelfs met een handschoen aan, ging het soepel. Aanrader.

Nog even een vraagje, met mijn collega’s willen we graag gaan skiën, helaas weten we nog niet precies de groepsgrootte. Wanneer is de uiterste datum voor de bestelling voor de voorjaarsvakantie. Jouw model is ons met kerst erg goed bevallen!

nancy op 06 feb 2022 21:31

Geen probleem! Als je wilt kan ik kosteloos je logo er op printen vanaf 15 sets ;) Stuur mij maar even een PB’tje.

Bedankt voor het delen. Vandaag zelf een paar setjes geprint. Volgende week in de praktijk testen. Aangezien we met een paar collega’s gaan, denk ik dat ik er nog even een paar print met ons logo erop…

Liefhebber van sneeuw, bergen en extreem weer.

Bedankt voor het delen. Vandaag zelf een paar setjes geprint. Volgende week in de praktijk testen. Aangezien we met een paar collega’s gaan, denk ik dat ik er nog even een paar print met ons logo erop…

lve op 07 feb 2022 21:02

Dat is een goede! Mocht je het SolidWorks part willen stuur me even een berichtje :D

Als ik zondag ( dan weet ik hoeveel, waarschijnlijk rond de 25 / 30 setjes) de bestelling definitief doe, zou ik ze dan op donderdag kunnen ontvangen of is dat te kort dag? Klinkt leuk met eigen bedrijfslogo, maar dat hoeft dan niet.

Als ik zondag ( dan weet ik hoeveel, waarschijnlijk rond de 25 / 30 setjes) de bestelling definitief doe, zou ik ze dan op donderdag kunnen ontvangen of is dat te kort dag? Klinkt leuk met eigen bedrijfslogo, maar dat hoeft dan niet.

nancy op 09 feb 2022 16:22

Nee dat lukt wel, ik vermoed zelfs dinsdag ;) Met logo kan één dagje langer duren

*bericht bewerkt door SkiLiefHebberTwente op 09 feb 2022 22:08

PB gestuurd, besteld en betaald!
In afwachting…

StevieB op 04 feb 2022 12:01

4 februari besteld, 8 februari binnen gekregen. Zit goed strak aan de helm, beetje prutsen om het erop te krijgen maar als het zit dan komt het in ieder geval niet meer zo snel los. Top materiaal!
Thanks @SkiLiefHebberTwente

hallo wat een goed idee
kan je ze nog leveren, liefst voor dinsdag de 15e februari.
ik vertrek de 16e februari
zeg maar wat de kosten zijn dan maak ik het direct over.

alvast bedankt.
wim

wim

Plaats een reactie