Herkenningsmiddel op de piste

wat een nostalgie, een echte enveloppe met postzegel. :)

kijken of ik nog ergens een postzegel heb zonder gulden.

don't count the days, make the days count !

Oh we stoppen er wel een handje stickers in ;-) Hier een fotootje.

null

Click. Click. Peace

Envelop net op de post gegooid.

En wie de sticker op de meest originele plek plakt krijgt een prijs?

hoe groter de envelop hoe meer stickers?

heb namelijk alleen nog maar a4 envelopen ;) :P

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart je kunt het altijd proberen he ;-)

Click. Click. Peace

@Birdheart je kunt het altijd proberen he ;-)

Rogier op 17 okt 2014 13:02

In dat geval stuur ik een doos! :D:P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

M’n envelop is gepost. Spannend :-D

Volgens mij kunnen we ook al vanuit België internationale post versturen. ;)

VSteven op 17 okt 2014 08:25

@Vsteven @Rogier

Ik maak me geen zorgen oover het naar Nederland posten, maar wel over hoe ik in België Nederlandse postzegels vind voor de weg terug :-P

o ja… ;-) ga ik even over nadenken. Je hoort maandag van ons.

Click. Click. Peace

@Morzel
Ik had daar nog niet aan gedacht. Ik had er zeker met de kop van Filip bijgevoegd.
Goed opgemerkt.

Ik zal, om in ieder geval één van onze Vlaamse buren te helpen, een extra postzegel meesturen! Misschien dat er nog meer filantropisch ingestelde landgenoten zijn. ;)

/edit: Ik zie dat er waarschijnlijk alleen “internationale zegels” gebruikt kunnen worden, dus dat een Nederlandse zegel weinig gaat helpen. :(

/edit2: Eureka! Daar zit dan dus ook de oplossing voor de zuiderburen! :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

/edit: Ik zie dat er waarschijnlijk alleen “internationale zegels” gebruikt kunnen worden, dus dat een Nederlandse zegel weinig gaat helpen. :(

/edit2: Eureka! Daar zit dan dus ook de oplossing voor de zuiderburen! :D

Sneeuwbaard op 18 okt 2014 00:33

Na contact met postnl blijkt het dus niet mogelijk met een Belgische internationale zegel een brief vanuit Nederland te zenden, ondanks dat ze beide de waarde “1” hebben.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Voila mijn brief is ook gepost. Ik kon geen postzegel kopen voor het traject Nederland-Belgie dus heb er maar nen euro in gestoken. Mocht het meer kosten hoor ik het wel.

Voor alle Belgen, we hebben even gekeken en de portokosten vanuit Nederland naar België zijn behoorlijk hoog. Wat het handigste is om te doen, is een vijf euro briefje (munt geld is niet handig over de post) en een envelop met adres erop naar ons te sturen. Dan sturen wij je een mooi pakket stickers op.

Click. Click. Peace

Ik zal vandaag nog een enveloppe op de post gooien voor zo’n mooi setje stickers. ga er wel in knippen, wil alleen het logo op mijn helm plakken zonder tekst :)

Voor de andere stickers zijn alleen de mooiste locaties goed genoeg :)

Member of global cooling initiative

@jos. Prima, wees maar lekker creatief ;-)

Click. Click. Peace

Postzegels… hoe ging dat ook al weer… ik heb er nog een stel gevonden van 5 jaar oud, ik hoop dat het aankomt ;)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@Tum Ik moest het ook weer even opzoeken ;) maar tot 20 gr voldoet 0,64€ *dus lekker bijplakken bij oude postzegels, van 20 tot 50 gram logischerwijs het dubbele. Als je postzegels hebt waar een 1 of een 2 opstaat dan heb je geluk, die behouden hun waarde en zijn gewoon geldig.

''Powder to the people''

Ja precies, ik heb er 2x 44cent op zitten, die 24cent zijn voor meneer of mevrouw PTT dat ie door dit weer moet fietsen.

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Overigens verwacht ik wel dat er een topic geopend gaat worden op het moment dat de eerste wintersporters ‘GESPOT’ worden, verspreid over de hele globe. Ik zag in ieder geval in het ‘Wie is Waar Wanneer?’-topic dat ik kans maak om @Thyz en @RichardvR (op zaterdag 17-01?) en @Tiny-M te spotten in Portes du Soleil. Ik ga mijn best doen! Sticker gaat op mijn helm!

''Powder to the people''

Plaats een reactie