Zoetermeer, wie gaat er mee?

Het was buiten heerlijk weer inderdaad maar binnen heerlijk koud. We hebben best lekker een paar uurtjes geskiet. Er waren 2 klasjes kort bezig en een handvol anderen, maar het was echt heerlijk rustig!

En wisten jullie dat @GiGi best wat van skies weet ;)?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik denk dat ik zondag nog ff ga!! In de loop van de ochtend is het plan.

Hm… zondag middag heb ik wat anders. Maar tot de lunch zou wel moeten kunnen. Morgenochtend ga ik ook even.

Gezellig!

Ben allemaal jaloers op jullie?
Om zo vaak naar de sneeuwhal te kunnen gaan

Hoop toch echt om nog een een eigen zitski aan te kunnen schaffen

Misschien kunnen we een “crowdfunding” op Wintersporters.nl voor je op touw zetten ??

Wat kost zoiets dan eik?

ik chip een paar euro’s in iig!

Ik wil ookbest wat doneren tbv niek niek

Misschien kunnen we een “crowdfunding” op Wintersporters.nl voor je op touw zetten ??

Pirmin op 3 jun 2017 08:11

Dat zou geweldig zijn

Ik hoop deze maand de opvolger van de bi-unique uit te proberen
Schrik niet van die prijs, rond de 5000,00 dollar (aangekleed, zoals ik hem dan zou willen hebben)

Ik wil ook wel meedoen mocht het er van komen. Misschien hebben ze bij wintersporters connecties zodat er wat korting geregeld kan worden. Of een donaties icm met wat stickers van wintersporters op je zitski als reclame ;)

Born to Ride

Ja goeie! Via Wintersporters bestaat vast en zeker ea connectie met fabriacanten. En reclame voor die fabrikant zelf en of wintersporters is nooit mis natuurlijk.
@Niekniek: misschien checken ook id als https://www.kickstarter.com

Moet geregeld kunnen worden dit.

Als er iets op touw wordt gezet, doe ik natuurlijk zéker mee met een bijdrage.

mama on a mission in the snow

We noemen de actie ‘help @niekniek de winter door’ (op een zitski) ;)

Born to Ride

Dank je wel alvast voor het aanbod om mij te helpen
Maar ik weet pas over een paar weken welke zitski ik echt wil
Ik kom hier nog op terug

Ik denk ook dat die zitski wel haalbaar moet zijn! Misschien een leuk promofilmpje maken en op kickstarter zetten. Mijn steun heb je in elk geval!!

Overigens was het vandaag lekker rustig op baan 3 in zoetermeer…met lunchtijd toch zeker 40min de hele baan voor me alleen gehad!! :)

Gaat de goede kant op ?

Woensdagochtend ga ik weer skiën in Zoetermeer.

Ik niet ?

Vanaf 3 juli is baan 3 in Zoetermeer een tijdje uit de running in verband met groot onderhoud en een nieuwe sneeuwlaag. Dat gaat waarschijnlijk een maand duren.

Wie heeft interesse om in die periode een dagje Landgraaf te doen (inclusief BBQ, die Crazy Summer Deal)? Ik gooi wat data in de groep:

zaterdag 8 juli
zondag 9 juli
zaterdag 22 juli
zondag 23 juli
zaterdag 29 juli
zondag 30 juli

Andere data mogen natuurlijk ook, maar dan ben ikzelf niet in Nederland. En hou er rekening mee dat door de weeks de zogenaamde Kids Summer Camps plaatsvinden, wat extra drukte met zich mee kan brengen…

Voor mij zou zondag 9/7 enige optie zijn. Vanaf 14/7 zomervakantie in Frankrijk.

Nou heel toevallig ben ik misschien 9 juli in Landgraaf…dit hangt namelijk van het weer af. We hebben een weekendje Limburg in de planning, waarvan ik dan 1 dag fiets en 1 dag ski en de aanhang 2 dagen fietst…maar als het regent gaan we niet!

9 juli heeft tot nu toe dus de meeste stemmen. Genoteerd (maar we wachten nog even af voor een definitieve datum).

Ik zal eens kijken of ik een leraar kan regelen voor het zitskiën

voor mij alleen 8 juli :)

Zeg je nou dat ik er een weekend van moet maken? Oké, er is ook een hotel daar, maar twee dagen op die baan lijkt me wat veel van het goede. Maar ik laat me graag ompraten. En het hangt natuurlijk ook af van het gezelschap… ;)

Haha kan jou dat nou schelen, gewoon én én doen! :D

Precies, auf jeden fall is er een stoeltjes lift dus als je in Zoetermeer 1 dag uithoudt in de sleep is 2 dagen gezelligheid in de stoeltjeslift zeker te doen;)

Ik kan me slechter gezelschap voorstellen om 2 dagen in landgraaf te zijn. ;)

Übung macht den meister!!!

25-29 Juni zit ik voor mijn werk in Den Haag, NH hotel Zoetermeer.
Kan in princiepe de ski’s in de auto gooien. Mochten er mensen gaan, sluit ik me graag aan. Beetje de avonden om krijgen

echte mannen lopen naar boven,

Plaats een reactie