Weerfoto's uit de skigebieden

null

Serre. Het was zowaar nog warmer dan gisteren. Sneeuw boven 2000m nog verrassend goed. Blijft een topbestemming.

null

Weersverandering op komst hier in Dachtstein West! Vandaag erg warm. Ook de hogere pistes hadden er last van.

Aequilater Nubila

Beeld 8.15u konigsleiten. Het was nodig

null

null
Damüls Vorarlberg

mama on a mission in the snow

Sinds 7 uur deze morgen hevige sneeuwval, soms zwaar. Lokaal spreekt men over 10cm in het dal (vanaf 1000m), op de toppen is echt een bak gevallen. De Zwölferkogel heb ik in poeder geskied heerlijk, dat ging verder op de Schattberg. Maar er was ook een hoop wind, de Spieleck was daardoor afgesloten.

Ondanks de beperkte zicht toch heerlijk kunnen skiën.

null
null
null
null
null
null
null
null

Via een familielid van mij, Corvara in Badia

null

Click. Click. Peace

Wij zitten in Bad Hindelang, op de grens Duitsland-Oostenrijk. Het heeft boven in Oberjoch (1000-1500 meter) waar we skiën de hele dag aardig gesneeuwd, de pistes zijn nu weer erg goed te noemen.

Sinds ongeveer een uurtje sneeuwt het ook in het dorp (850 meter) dikke vlokken dus de komende dagen zit het hier wel prima met de pistes.

null
Eindelijk alkes weer mooi wit.
null
Prachtige vergezichten: bij ons sneeuw, verderop zon.
null
De sneeuwgrens een dik uur geleden.

Mooie updates! En er komt nog wat aan voor Vorarlberg en het westen van Tirol:

null

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

null

null

Dikke vlokken tot een uur of 1300, daarna ff droog en een waterig flauw zonnetje in de verte en vanaf een uur of 1530 weer mooie sneeuw! # Russbach

*bericht bewerkt door winterwonderland op 24 feb 2017 19:45

Aequilater Nubila

Na regen kwam sneeuw en het geluid wat daarbij hoort klinkt heel wat beter in de oren!

null

mama on a mission in the snow

Damüls, Vorarlberg. Genieten!

null

mama on a mission in the snow

@ Solden vandaag

Pistes waren opzich prima, zoals verwacht ook heerlijk rustig op de wisseldag. Pistes naar het dal wel wat ijzig. In het dal ook erg bruin. Van de sneeuwval gisteren weinig blijven liggen.

null

null
null
null

*bericht bewerkt door yjansen op 25 feb 2017 18:35

Altijd jammer om weer naar huis te moeten, zeker na de sneeuwval van gisteren en de kou van afgelopen nacht, vanochtend de auto opgehaald maar eerst een paar foto’s van een maagdelijke piste. Geschoten rond 8 uur, was koud en zonnig.

Volgend jaar ben ik er weer, maar eerst een paar afsluitende foto’s.

null
null
null

null

Mijn dochter op de col de sella gisterenochtend. Hele dag Kaiserwetter gehad.

null

Zonsondergang in Oberjoch afgelopen week.

Spieljoch vandaag, boven prima, dalafdaling werd halverwege 1 groot slush festijn, voor de rest lekker rustig

null
null
null

*bericht bewerkt door bastin op 26 feb 2017 14:54

Lente in les orres.
Sneeuw meer dan welkom.

null

null

null

Dat is lekker aanrijden

Arlberg gisteren (uitzicht nieuwe Flexenbahn). Vandaag ook top met wel wat meer bewolking.

Excuses - foto upload werkt niet vanaf m’n telefoon. Foto: https://www.instagram.com/p/BQ8i2naA6Yk/?taken-by=remko.rein…

*bericht bewerkt door RemkoReinders op 26 feb 2017 20:51

null

Uitzicht op Serfaus-Fiss-Ladis vanuit Fendels vandaag. Zoals Morris al zei: bewolkt hier vandaag, al hadden we ook zonnige momenten. Sneeuw is nodig… dat zeker!
null

Fendels ligt op een noordhelling en heeft best nog wat sneeuw, ook in bijv. het kinderland. Maar de temperaturen zijn ook hier wel hoog, lokale mensen geven dat ook aan. Vooral jammer dat het niet vriest 's nachts, dus de sneeuwkanonnen kunnen niets doen…

Maar morgen genieten we gewoon weer verder, hopend op de voorspelde zon!

*bericht bewerkt door ViolaB op 26 feb 2017 20:52

De blauwe 1 in Sulden ligt er prachtig bij.

null

Mag best sneeuw bijvallen in Pelvoux, maar condities zijn prima!

En vandaag erg mooie wolkjes boven ons! Ik wacht op de sneeuw van morgen!

null

Click. Click. Peace

Wederom lente in les orres.
Maar er komt verandering aan.

null

Do I need to say more ??

null

Kaiserwetter op de Zugspitze vandaag

null

null

In het dal (1000m) lente temperaturen, hier is dringend nieuwe sneeuw nodig, hopelijk morgen niet te veel regen.

*bericht bewerkt door Triple-T op 27 feb 2017 21:33

Niet actueel maar alsnog…
Onderstaande foto vorige week dinsdag genomen toen het weer zeer slecht was.
Na een ochtend snowboarden kletsnat terug naar het appartement gegaan, na snel opfrissen zijn we naar de grootste hangbrug van de wereld gegaan: Highline 179 in Reutte.
Na een wandeling van 40 minuten aangekomen in een soort van kasteel waar ik deze foto heb gemaakt.

null

De andere foto heb ik gemaakt in Ehrwald ( Zugspitz Arena ) waar het 2 dagen later prachtig weer was, de thermometer bij de lift gaf op een gegeven moment 23,4 graden aan! En dat terwijl het 2 dagen eerder rotweer was.

null

Mist en sneeuw op de spieljoch vandaag.

null
null

Mijn zus en familie skiën nu in Pelvoux en daar sneeuwt het lekker door…

null

Click. Click. Peace

Sneeuw in les orres.
Maar dat deert dochterlief niet.

null

Vandaag 28 februari zoals voorspeld mooie sneeuwval
Foto lukt niet

*bericht bewerkt door MorRonski op 28 feb 2017 14:19

Plaats een reactie