Website feedback & bugs

Zijn er nog steeds problemen met het veranderen van de profielfoto? Op mijn tablet blijf ik steeds mijn oude zien, terwijl ik op mijn telefoon de nieuw ingestelde profielfoto zie…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@Jeffvdv Niets aan de hand, 99,999% zeker dat het cache is van je browser. Die zal vanzelf wel een keer up daten op je tablet! Je cache wissen kan ook wonderen doen :)

@Rene dat was het idd, thx 👍🏻

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Iets wat misschien een verbetering is voor op het forum: Als je nu een topic opent kom je automatisch op de eerste pagina terecht, terwijl ik meestal juist wil zien wat de laatste reacties zijn (die dan bijvoorbeeld op 10 staan). Het lijkt me tof als je dan meteen die laatste reacties te zien krijgt :)

@Nuet Dat kan toch door op deze knop te drukken?

null

Click. Click. Peace

Oh top, nooit geweten!

Dat wist ik ook niet. Scheelt weer een hoop bladeren door oude posts.

Paul

Er staat een exception van Elasticsearch onder aan elk forum topic:

error

@Nuet Dat kan toch door op deze knop te drukken?

null

Rogier op 29 sep 2017 15:44

Die knop is er alleen als een topic meerdere pagina’s heeft. Het zou fijn zijn als je altijd naar de laatste post zou kunnen. Vaak zijn er lange verhalen of blogs, maar nog net geen tweede pagina. En dan scroll je je rot.

*bericht bewerkt door GiGi op 04 okt 2017 09:29

@Yo-han
Ik weet niet of het al eerder is doorgegeven (heb niet alle 13 pagina’s doorgelezen).
Als ik iets zoek op het forum, wil ik kunnen sorteren op bijvoorbeeld datum laatste activiteit, maar eventueel ook op aantal reacties.
Kan dit toegevoegd worden?

Veenhoorn op 16 jan 2017 17:12

@Veenhoorn Ik zet m op de wensenlijst.

Yo-han op 16 jan 2017 17:22

Staat hij nog op het wensenlijstje? Ik vind het wel gemakkelijk als ik een beetje kan sorteren in mijn zoekopdracht.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Er staat een exception van Elasticsearch onder aan elk forum topic:

error

dennisp op 4 okt 2017 09:24

We gaan er naar kijken.

MAND!

@Veenhoorn De lijst is heel lang en we hebben ook onze eigen wensen. Voorlopig is er nog geen prio aangegeven dus acht is de kans klein dat hij er snel in komt.

MAND!

Ben er niet 100% zeker van dat dit een bug is, maar van de deelgebieden van Paradiski kan ik geen beoordelingen van gebruikers ontdekken. Er lijkt een link kapot ofzo?

Andere mogelijkheid is dat niemand een geschreven Review van deze gebieden heeft gemaakt maar dat lijkt me sterk…

Tijd voor een uitpakparty?!

@gaston hier hebben we dit najaar wat veranderingen en opsplitsingen in gedaan, vandaar. (Niet alles staat meer onder Paradisio, maar nu onder La Plagne en Les arcs) Ik ga er wel even naar kijken.

Click. Click. Peace

Dat dacht ik dus ook Rogier, maar ook in de deelgebieden van La Plagne en Les Arcs geen reviews meer te vinden. Vandaar dat ik t even wilde melden. Bedankt!

Tijd voor een uitpakparty?!

@rogier is dat mogelijk bij de skigebieden bij voorspelling tot 14 dagen normale temperaturen te zetten , LTV , eerste week normale temperaturen en dan de volgende 14 gr

@Pieter230976 Maak over meer dan een week nog geen zorgen. En maak je ook half oktober nog echt helemaal nergens zorgen om, al zou het 30° zijn…
En buiten dat, dat ligt zover buiten de betrouwbare termijn, helemaal in de herfst.

Click. Click. Peace

@Pieter230976 Maak over meer dan een week nog geen zorgen. En maak je ook half oktober nog echt helemaal nergens zorgen om, al zou het 30° zijn…
En buiten dat, dat ligt zover buiten de betrouwbare termijn, helemaal in de herfst.

Rogier op 9 okt 2017 19:16

Waarom gaat die temperaturen dan zover waarom gewoon niet zetten voor een week

We nemen deze opmerking mee. Maar in de winter kun je op dit soort termijnen wel trends zien… Verdere discussie hierover het liefst in een eigen topic.

Click. Click. Peace

@rogier het lijkt er meer op dat hij overal bij de verwachtingen bij meer dan een week vooruit de 0m temperatuur pakt ipv de temperatuur van het dorp. De temperaturen meer dan een week vooruit worden namelijk systematisch veel te hoog weergegeven.

Born to Ride

Kunnen jullie de historische sneeuwgegevens zichtbaar maken? Die data zijn er al, en ook de wijze waarop ze nu zichtbaar zijn (per dag van afgelopen vier weken), zou je kunnen handhaven, waarbij je bv dan de periode kunt selecteren. Lijkt me makkelijk te realiseren (?) en dat voegt mi heel wat toe!

@Matthias123 We zijn ermee bezig.

Click. Click. Peace

Ik heb nog een klein puntje. Ik zag op de sneeuwverwachting voor Melchsee-Frutt ook een hoop sneeuw voor het dal staan, aangezien ik wist dat het dal laag ligt daar ben ik naar de weersverwachtingen gaan kijken en ik vermoed dat bij de voorspelde neerslag voor het dal de neerslag in Melchsee bedoelt wordt. Melchsee ligt namelijk op iets van 1900m en het dal daar ligt rond de 1000m. Misschien een kleinigheidje om aan te passen ;)

null

*bericht bewerkt door Matthias123 op 18 okt 2017 10:54

Born to Ride

@gaston hier hebben we dit najaar wat veranderingen en opsplitsingen in gedaan, vandaar. (Niet alles staat meer onder Paradisio, maar nu onder La Plagne en Les arcs) Ik ga er wel even naar kijken.

Rogier op 8 okt 2017 23:26

Dit viel mij onlangs ook op, dat Paradiski als skigebied niet meer “bestaat” op deze website, maar dat deze is opgedeeld. Wat is daar eigenlijk de reden voor?

Mr. Slow

@Quick Omdat in de praktijk veel mensen toch aan één kant van het gebied blijven. En we zo beter info kunnen vertstrekken over beide delen van het gebied. We zijn bezig om de reeds geplaatste reviews onder de goede gebieden te zetten, maar daarvoor moeten er wat tweaks gedaan worden. ‘Het staat op de lijst’ ;-)

Click. Click. Peace

@Matthias123 het gebied heeft een wat rare indeling, maar het dalstation ligt volgens onze data op 1080m en de sneeuwkaart is best gekleurd op die hoogte, dus het zou kunnen kloppen. De komende tijd even in de gaten houden.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Als ik accomodaties wil zoeken, krijg ik alleen nog maar accomodaties via booking.com te zien. ligt dat aan mijn instellingen of zit er een bug op de site? eerder kreeg ik wel van veel verschillende aanbieders accomodaties te zien.

Born to Ride

@Matthias123 ligt puur aan je zoek criteria en beschikbaarheid! Net even een test gedaan om op een willekeurige zaterdag in Februari iets te vinden in Zillertal Arena en kreeg (na alle budget locaties die iid vanuit Booking komen) ook resultaten van andere reis aanbieders. :)

@Rene ik zie idd wel iets van Summit erbij. Hoe en waar ik ook zoek, de grote aanbieders als een sunweb en bizz zie ik er niet bij staan.

Born to Ride

Moeten toch echt zoek criteria zijn. Als ik bijvoorbeeld zoek op Zillertal Arena, 3 Februari, 7 nachten 2 personen in een appartement krijg ik deze results: https://www.wintersport.nl/accommodatie#area-33:2018-02-03:7…

Met daarbij, wel ietswat scrollen, Sunweb, Bizztravel, Chalet.nl en Booking. Mocht dit bij jou na het klikken van de link niet zo zijn, dan hoor ik het graag. Anders zijn het toch echt je zoek criteria ;) Ja kunt sowieso de link met je zoekresultaten sturen, dan kunnen wij altijd kijken of je mogelijk wat mist :)

*bericht bewerkt door Rene op 18 okt 2017 14:11

Plaats een reactie