Wat voor boardje heb je?

Toch maar even mijn ‘alleskunnertje’ plaatsen… nam vroegen ook vaak 2 boardjes mee, maar nu met mijn Jones Mountain Twin doe ik alles…laten we zeggen overall score op alle moves en onderdelen een 8!
Nu komt die van dit jaar met wat verbeterpunten… Uuuugh weer inruilen… :)

ontgroeid*

Jorian op 23 sep. 2013 14:44

Ik dacht dat die regel afgeschaft was? ;-)

Lieven op 23 sep. 2013 16:58

kon het niet laten, sorry! :P

Certified ski-boy, glijbewijs

ontgroeid*

Jorian op 23 sep. 2013 14:44

Leuk dat je het opmerkt, maar kan het bericht toch niet meer aanpassen… so what’s the point?

@Waah OCD… Je wil niet weten hoe hard ik mij moet inhouden bij dt-fouten. :-D

Back on topic: Ik heb nog steeds veel plezier van mijn Ride Antic 160 boardje. Binnenkort nog eens indoor (daar is ie wel wat te lang voor), want de winter is nog te ver af!
@Gast755 Welke 2 boards nam je vroeger mee en kan je nu dus vervangen door de Mountain Twin?

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Ik vaar op een 162 cm wide Burton Custom Flying V van 2012.

Super board voor op, en offpiste, welke nog wel even mee zal gaan. Volgend board wordt mogelijk wel iets korter.

Ik ga op een Jones Jones Mountain Twin 177 cm de berg af. Snijdt super en is heerlijk stabiel op hogere snelheid!

Ik ga op een Jones Jones Mountain Twin 177 cm de berg af. Snijdt super en is heerlijk stabiel op hogere snelheid!

Hans.Hakkeberg op 10 okt. 2013 10:34

177 weet je dat wel zeker? Ik ben ook opzoek naar een Mountain Twin maar voorlopig nog geen eigen boardje voor mij…

Excuses typfoutje 157 cm

vandaag gescoord Lib Tech Attack Banana 2014 met Union Force bindingen.

null

null

oei @easyrider das dikke shit!!! ben zeer benieuwd naar de attack banaan… dinsdag testavond in skidome rucphen van gnu en lib-tech…die attack ga ik zeker eens proberen!! gr @jeroen6 ps inloggen op phone werkt nog niet lekker

ik heb 3 planken momenteel

burton sterling 149 (staat boven op de kast)
burton se7en 151, freestyle plank dat je vanalles mee kan doen, iets stijver
forum contract 148, mijn lesgeven plank. Super jib/spel plank, waarmee je kan amuseren op de piste
ideaal voor les te geven. Is ook mijn plank dat ik gebruik om te planken

maar ga wss volgend jaar zien voor nog een plank maar nog geen idee wat

Leuk forum !

Ik heb nu al een aantal jaren een Nitro Pantera, knalt lekker de berg af ! En kan er overall toch erg goed mee uit de voeten.
Maar ben nu toch wel toe aan iets anders denk ik.

Nu denk ik er over om komend seizoen een LibTech TRS te kopen. Meningen en/of ervaringen met dit board?

@gast 123 lib tech kan as dinsdag getest worden in rucphen!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Leuk forum !

Ik heb nu al een aantal jaren een Nitro Pantera, knalt lekker de berg af ! En kan er overall toch erg goed mee uit de voeten.
Maar ben nu toch wel toe aan iets anders denk ik.

Nu denk ik er over om komend seizoen een LibTech TRS te kopen. Meningen en/of ervaringen met dit board?

Gast123 op 11 okt. 2013 00:23

Lib Tech TRS is een toppertje. The one who does it all. Door de rocker kleiner te rijden. Ben je meer in het park neem dan een maatje kleiner, ben je meer van rest neem dan een maatje groter.

Ik 1.85 m en 85 kg heb de 159 en rijd overal behalve in het park (nou heeeeel sporadisch dan).

life is a beach, or a pile of snow

@gast 123 lib tech kan as dinsdag getest worden in rucphen!

Jeroen6 op 11 okt. 2013 08:38

Dat is jammer… dat heb ik gemist ! Bedankt voor de reactie in elk geval !

Leuk forum !

Ik heb nu al een aantal jaren een Nitro Pantera, knalt lekker de berg af ! En kan er overall toch erg goed mee uit de voeten.
Maar ben nu toch wel toe aan iets anders denk ik.

Nu denk ik er over om komend seizoen een LibTech TRS te kopen. Meningen en/of ervaringen met dit board?

Gast123 op 11 okt. 2013 00:23

Lib Tech TRS is een toppertje. The one who does it all. Door de rocker kleiner te rijden. Ben je meer in het park neem dan een maatje kleiner, ben je meer van rest neem dan een maatje groter.

Ik 1.85 m en 85 kg heb de 159 en rijd overal behalve in het park (nou heeeeel sporadisch dan).

Pascal3 op 12 okt. 2013 10:03

Bedankt voor de reactie. Ik heb ook even een account aangemaakt.
Ik heb dus al jaren een camber en wil ook niet helemaal over op een rocker. Maar wil wel een board wat iets meer allround is dan mijn Pantera. En mij is verteld dat dus de TRS een goeie zou zijn. Zo te lezen ben je het daar ook mee eens. Dan ga ik denk ik maar eens zo’n board uitproberen.

Ik ben 1.90 en 78kg. Dus welke lengte zou bij mij goed zijn?

@pascal 3

Dan rij je aardig klein (hoeveel weeg je?) ik ook 1.85 en heb de 161,5 en vind hem eigenlijk te klein…had hem liever in 165 gehad (helemaal omdat ik nooit in het park kom, 50% piste 50 % offpiste…

nieuwe aanwinst, model van vorig jaar… Lobster Jib Baord Candy Machine

null

@LeonG je krijgt meer kansen ;-) ook in landgraaf en zoetermeer. heb hier de flyer gezet.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/118495

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Leuk forum !

Ik heb nu al een aantal jaren een Nitro Pantera, knalt lekker de berg af ! En kan er overall toch erg goed mee uit de voeten.
Maar ben nu toch wel toe aan iets anders denk ik.

Nu denk ik er over om komend seizoen een LibTech TRS te kopen. Meningen en/of ervaringen met dit board?

Gast123 op 11 okt. 2013 00:23

Lib Tech TRS is een toppertje. The one who does it all. Door de rocker kleiner te rijden. Ben je meer in het park neem dan een maatje kleiner, ben je meer van rest neem dan een maatje groter.

Ik 1.85 m en 85 kg heb de 159 en rijd overal behalve in het park (nou heeeeel sporadisch dan).

Pascal3 op 12 okt. 2013 10:03

Bedankt voor de reactie. Ik heb ook even een account aangemaakt.
Ik heb dus al jaren een camber en wil ook niet helemaal over op een rocker. Maar wil wel een board wat iets meer allround is dan mijn Pantera. En mij is verteld dat dus de TRS een goeie zou zijn. Zo te lezen ben je het daar ook mee eens. Dan ga ik denk ik maar eens zo’n board uitproberen.

Ik ben 1.90 en 78kg. Dus welke lengte zou bij mij goed zijn?

LeonG op 17 okt. 2013 13:56

Ik kom van een Burton Custom X af. Is ook een camberboard. De overstap naar Lib Tech was even een uurtje wennen. Maar daarna wat heerlijk. Wil niet meer terug hoor. Tegenwoordig maakt juist de combi van camber/rocker de boardjes zo heerlijk speels. Best of both worlds.

life is a beach, or a pile of snow

@pascal 3

Dan rij je aardig klein (hoeveel weeg je?) ik ook 1.85 en heb de 161,5 en vind hem eigenlijk te klein…had hem liever in 165 gehad (helemaal omdat ik nooit in het park kom, 50% piste 50 % offpiste…

Gast544 op 17 okt. 2013 14:12

1.85 m en 85 kg. De TRS 159 is prima te doen hoor. Heerlijk zelfs. Vorig seizoen twee weken lang eigenlijk alleen maar poeder gereden.

life is a beach, or a pile of snow

@Jeroen6 Oke bedankt ! Eens kijken of ik er zo’n dag kan meedoen. Lijkt me wel mooi! Moet je gewoon de baan betalen en mag je dan testen of… ?

@pascal 3

Dan rij je aardig klein (hoeveel weeg je?) ik ook 1.85 en heb de 161,5 en vind hem eigenlijk te klein…had hem liever in 165 gehad (helemaal omdat ik nooit in het park kom, 50% piste 50 % offpiste…

Gast544 op 17 okt. 2013 14:12

Hoe veel weeg je dan? Klinkt wel vrij lang of niet?
Ik heb nu een Pantera van 166. En denk er nu over om wat kleiner te gaan.

Leuk forum !

Ik heb nu al een aantal jaren een Nitro Pantera, knalt lekker de berg af ! En kan er overall toch erg goed mee uit de voeten.
Maar ben nu toch wel toe aan iets anders denk ik.

Nu denk ik er over om komend seizoen een LibTech TRS te kopen. Meningen en/of ervaringen met dit board?

Gast123 op 11 okt. 2013 00:23

Lib Tech TRS is een toppertje. The one who does it all. Door de rocker kleiner te rijden. Ben je meer in het park neem dan een maatje kleiner, ben je meer van rest neem dan een maatje groter.

Ik 1.85 m en 85 kg heb de 159 en rijd overal behalve in het park (nou heeeeel sporadisch dan).

Pascal3 op 12 okt. 2013 10:03

Bedankt voor de reactie. Ik heb ook even een account aangemaakt.
Ik heb dus al jaren een camber en wil ook niet helemaal over op een rocker. Maar wil wel een board wat iets meer allround is dan mijn Pantera. En mij is verteld dat dus de TRS een goeie zou zijn. Zo te lezen ben je het daar ook mee eens. Dan ga ik denk ik maar eens zo’n board uitproberen.

Ik ben 1.90 en 78kg. Dus welke lengte zou bij mij goed zijn?

LeonG op 17 okt. 2013 13:56

Ik kom van een Burton Custom X af. Is ook een camberboard. De overstap naar Lib Tech was even een uurtje wennen. Maar daarna wat heerlijk. Wil niet meer terug hoor. Tegenwoordig maakt juist de combi van camber/rocker de boardjes zo heerlijk speels. Best of both worlds.

Pascal3 op 17 okt. 2013 22:29

Dat klinkt veelbelovend ! Hoop voor de vakantie (dat nog heel lang duurt…) ergens een paar LibTech board te proberen. Zit te twijfelen tussen een aantal.
Nu ook wel gaaf dat je zelf je board kan samenstellen op http://www.lib-tech.com. Wel met dingen die aangeleverd worden, dus geen eigen plaatjes helaas.

@LeonG jep het testen zelf kost niets en sommige banen hebben zelfs speciale aanbiedingen tijdens de testavonden.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Helaas vandaag weer bij de winkel geweest. En de LibTecht TRS valt af… helaas is deze te smal voor mijn voeten en wordt hij dus afgeraden.
Nu kijk ik naar de Rome Agent Rocker als alternatief.
Zijn hier ervaringen of meningen over ?! Ik hoor het graag !

Heeft niemand ervaring of een mening over dit Board? De Rome Agent Rocker?

Over twee weken weer jibben met men salomon Drift Rocker en de piste/off piste afknallen met men Salomon Special. Alles gecontroleerd met SP Fastec S.Lab One bindingen en salomon 3.0/4.0 boots

@LeonG Heb je je ideale board al gevonden ?
Als je grote voeten hebt, en je wilt toch Lib-Tech knallen, kijk dan eens naar een Skunk Apes C2 Power banana…Speciaal voor grotere voetjes :-)

Als het gebeurt ...........Dan gebeurt het

Helaas vandaag weer bij de winkel geweest. En de LibTecht TRS valt af… helaas is deze te smal voor mijn voeten en wordt hij dus afgeraden.
Nu kijk ik naar de Rome Agent Rocker als alternatief.
Zijn hier ervaringen of meningen over ?! Ik hoor het graag !

LeonG op 25 okt. 2013 00:08

Ik sta met 45 op een Lib Tech TRS. Geen last van toe of heeldrag. TRS is een mide-wide boardje. Eigenlijk is de Skunk Apes een TRS die iets breder is en wat setback heeft. Check de review op thegoodride.

life is a beach, or a pile of snow

Plaats een reactie