Skimaatjes gezocht winter 2024

Dit onderwerp gaat over de bestemming Valloire

Hoi skifanaten,

Met de regelmaat van de klok zie ik aanvragen passeren van skiërs ( of skiesters ) die reisgenoten zoeken voor een skitrip. Meestal komen die aanvragen echter vanuit Nederland. Daarom deze vraag : zijn hier skiërs uit West- of Oost-Vlaanderen die zin hebben om een groepje te vormen en deze winter even de latten willen onderbinden?

Wie ben ik? Ik ben een 44-jarige skiër die houdt van, naast skiën uiteraard, een hapje en een drankje en veel gezelligheid. Après-ski tot een stuk in de nacht hoeft voor mij niet. Ik ski al een tiental jaar en kom vlot alle pistes naar beneden maar ben geen snelheidsduivel. Tot vorig jaar ging ik samen met enkele vrienden maar fysieke problemen zorgen dat dit niet meer lukt.

Mijn voorkeur gaat naar Frankrijk wegens de sportieve, grotere gebieden ( Valloire is mijn favoriet door zijn onverslaanbare prijs/kwaliteit verhouding ) maar ik sta open voor andere bestemmingen. Periode maakt me niet zoveel uit maar aangezien dit mijn tweede trip is ( krokus ga ik met het gezin ), hoop ik op een goedkopere periode 😉😎. De ruime wagen met volledige winteruitrusting is ook afgevinkt.

Hotel of appartement is om het even voor mij. Ik kook graag dus een eigen potje klaarmaken is geen last voor mij…

Lijkt dit jou wat? Laat gerust iets weten hieronder of in een DM.

Grtz

Misschien interesseert dit jou: https://www.wintersport.be/forum/topic/529863

Dirk - LIVE unITed

Plaats een reactie