Skipassen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Valloire

Dit jaar gaan we voor het eerst naar Valloire met 4 volwassenen en 4 kinderen. Jarenlang gingen we naar La Norma, maar dat ging dit jaar helaas niet lukken. Gelukkig ziet Valloire er zo op het eerste gezicht ook erg leuk uit. Omdat ik er nog niet bekend ben vroeg ik me af waar je het voordeligst uit bent om skipassen te kopen. We skiën in principe van zondag 26 feb. t/m vrijdag 3 maart, dus 6 dagen.

De goedkoopste passen regel je vaak via de verhuurder.
Als je daar geen goedkope passen kunt regelen, dan online via de website van Valloire. Heb je een acco via die website geboekt, dan krijg je meer korting dan acco via andere weg.
En kies dan de pack tribu (als je aan de voorwaarden voldoet)

Valloire heeft een mooie familiepas aanbieding. 2 volwassenen en 2 kinderen. Dat lijkt me mooi aansluiten bij jullie gezelschap. Dan ben je 783,50 kwijt voor zijn vieren voor 6 dagen. Met losse passen zou dat 816,- kosten voor zijn vieren.

*bericht bewerkt door SandraSki op 01 feb 2023 21:03

sneeuw witje en de 7 bergen

Valloire heeft een mooie familiepas aanbieding. 2 volwassenen en 2 kinderen. Dat lijkt me mooi aansluiten bij jullie gezelschap. Dan ben je 783,50 kwijt voor zijn vieren voor 6 dagen. Met losse passen zou dat 816,- kosten voor zijn vieren.

SandraSki op 01 feb 2023 20:59

Waar haal je dat cijfer? Het is 15€ korting per persoon, ik heb even een simulatie gedaan in het meest gunstige scenario en van kom je op 805€

null

Met 2 13+'ers is dat dan €874,80

null

Krokusvakantie. Kwestie dat je met kinderen toch in de schoolvakantie gaat.

En als je de simulatie doet met de in de OP genoemde data 26-2 tot 3 maart?

En als je de simulatie doet met de in de OP genoemde data 26-2 tot 3 maart?

Suuski op 01 feb 2023 22:05

Zelfde

null

Dit jaar gaan we voor het eerst naar Valloire met 4 volwassenen en 4 kinderen. Jarenlang gingen we naar La Norma, maar dat ging dit jaar helaas niet lukken. Gelukkig ziet Valloire er zo op het eerste gezicht ook erg leuk uit. Omdat ik er nog niet bekend ben vroeg ik me af waar je het voordeligst uit bent om skipassen te kopen. We skiën in principe van zondag 26 feb. t/m vrijdag 3 maart, dus 6 dagen.

Spikes op 01 feb 2023 08:32

Hebben jullie al geboekt? Want het is bij far het voordeligst om te boeken met pas en zelfs materiaal. Wij hebben pp €383.- betaald voor verblijf, passen en materiaal. Dat is via travelski. Dit is uiteraard buiten de voorjaarsvakantie om, maar nog steeds natuurlijk supergoedkoop.

*bericht bewerkt door Jools op 01 feb 2023 23:13

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Dank allen voor de hulp. Ik kom met de standaardkorting ook uit op €805. We kunnen nog even via de accomodatie kijken wat er mogelijk is, maar anders vind ik het wel prima zo.

Plaats een reactie