Wegens gezondheidsproblemen: wie gaat in onze plaats skiën, week na nieuwjaar in Saint Jean d'Arves?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint Jean d'Arves

Vloeken even, maar owv gezondheidsproblemen dienen we onze skireis te annuleren. Als we iemand anders vinden die de reis wil overnemen, kan dat ook voor de reisorganisatie en verliezen we het minst.

Het pakket houdt in, voor vier personen:

  • Les Chalets des Marmottes in Saint-Jean d’ Arves, “3 kamer appartement voor maximum 6 personen”
    Aankomst ter plaatse maandag 2/1/2023, voor zes dagen (eventueel kan je natuurlijk ook met 5 of 6 gaan, maar dan wordt het appartement krap en wss geen busreis mogelijk voor de extra reizigers). Appartement vlakbij skilift naar centrum van het skigebied. https://www.sportiek.com/les-chalets-des-marmottes
  • Skipas Les Sybelles, 6 dagen
  • Eventueel materialen (die kunnen we desnoods nog wel makkelijker annuleren)
  • Busretour met nachtbus, vertrek zondag 1/1/2023, opstapplaats nog te bespreken. Aankomst terug in België/Nederland op zondagochtend 8/1/2023. Uiteraard kan je ook met eigen vervoer gaan, maar de bus is een extra optie.
    Dit alles bij Sportiek Reizen, waar ik tot nu toe erg tevreden ben over de communicatie.

Enkel voor de snelle beslissers, dit weekend annuleren we anders de volledige reis.

En bij deze geleerd: toch best een annulatieverzekering nemen, al is iemand anders onverwacht blij maken met een onvoorziene skireis misschien ook fijn…

*bericht bewerkt door gwenk op 08 dec 2022 23:38

Hoeveel kost dat dan?

Gratis!

Week later zitten we in het hoger gelegen dorp. Zou best interessant zijn haha. Weet alleen niet of ik vriendin zo ver kan krijgen…

Prijs?

prijs?

Qua prijs, wij dachten aan € 1800 voor totaalpakket. Eventueel bekijken we met reisorganisatie of slechts een deel over te nemen is en de rest annuleerbaar.

Prijs zonder bus?

Prijs zonder bus?

jessedeconinck op 10 dec 2022 11:06

Ik ben nu niet thuis maar probeer het straks even uit te zoeken.

Plaats een reactie