Skischool Westendorf vs skischool Top

Dit onderwerp gaat over de bestemming Westendorf

Hallo allemaal, we komen zelf al heel wat jaren in Westendorf. Vroeger toen we zelf jong waren gingej we al en nu we ouder zijn gaan onze kinderen ook mee.
Ons pension zit aan de oefenweide waar ook skischool Top zit, dus logischerwijs dat onze kinderen ook bij Top op les zijn gegaan.
Afgelopen keer hebben onze kinderen voor geskied en op basis daarvan zijn de kinderen ingedeeld in een klasje. Onze dochter van 9 is 3 dgn op les gegaan en onze zoon van 6, de voltallige week.
Nu is mijn dochter een klasje te laag ingedeeld (ze zei dat ze dit jaar niet echt veel heeft geleerd en haar skilerares zei ook dat mijn dochter haar vaak hielp met het opstaan van andere kinderen wanneer ze waren gevallen). Daarnaast was mijn zoontje juist te hoog ingedeeld, waardoor hij altijd achteraan bungelde en daardoor niet de juiste hulp kreeg.

Het is voor ons het 3e jaar dat de kinderen op les gaan en dit is nu de eerste keer dat we eigenlijk minder tevreden zijn over de les.

Maar beide kids hebben allebei een leuke week gehad dus daar ligt het gelukkig niet aan :-).

Nu is mijn vraag, heeft er hier iemand ervaring met beide skischolen, dus zowel Skischool Top als Skischool Westendorf (the Reds) en zo ja wat is je ervaring en het verschil tussen beide skischolen?

Mvg, Natasja

Plaats een reactie