Accommodatie met openhaard en ligbad

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Heeft er iemand een tip voor een appartement of chalet met een ligbad en een openhaard (of houtkachel) bij voorkeur in Brixen im Thale of eventueel Kirchberg. Datums weet ik nog niet. We boeken altijd super lastminute. Mijn vriend wil altijd graag een openhaard (vind ik stiekem ook wel heel leuk) en voor mij is een ligbad altijd een ‘must’ (indien geen ligbad dan wel een sauna of zwembad aanwezig is ook fijn). Meestal roep ik heel hard dat het me vast niet lukt om een acco met beiden te vinden, maar het gaat eigenlijk altijd vrij aardig… Nu heb ik SkiWelt Wilde Kaiser icm Kirchberg/ Kitzbhuhel op de korrel en ben alvast een favorieten lijstje van acco’s aan het maken. Alleen het aantal acco’s met openhaard/houtkachel en ligbad dat ik tegenkom is nogal dunnetjes. Je kan dit ook nooit beiden aanzetten als filter en het valt me ook op dat sommige acco’s een ligbad hebben maar dit (bijvoorbeeld bij Booking) helemaal niet in hun ‘faciliteiten’ hebben staan (ik heb wel ‘das Resort’ in Brixen al gezien).
Jaja, ik weet het: Luxe ‘probleempjes’ , maar toch. Misschien heeft iemand een geweldige tip ;)

Plaats een reactie