Kronplatz of dolomiti superski?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kronplatz

Hi!
Wij vertrekken binnen een paar weken naar Kronplatz om te skiën, we verblijven in Olang.
Beiden zijn we gevorderde skiërs. We twijfelen nu als we een skipas nemen enkel voor Kronplatz of als we de Dolomiti Superski zouden nemen.
Wat is jullie ervaring? Is het gemakkelijk om naar een ander skigebied te gaan? Is het het prijsverschil waard?

Ohja, andere tips zijn zeker ook welkom!

Bedankt voor jullie feedback!

*bericht bewerkt door Claski op 08 feb 2024 21:32

Zijn jullie kilometervreters? Dan kan het lonen om naar 3 Zinnen en/of Alta Badia te gaan. Beiden binnen 3 kwartier te bereiken. Zo niet, blijf dan lekker op de Kronplatz. Genoeg te genieten daar.

3 Zinnen, Cortina, Alta Badia… allemaal ook leuk. Ik zou dus wel kiezen voor de Dolomiti Superski variant. Maar er zijn ook hele volksstammen die gelukkig zijn om op de Kron te blijven.

Het is gemakkelijk om naar andere gebieden te gaan (trein naar 3 zinnen, bus naar Alta Badia)… of als je met de wagen bent dat. Ik zou me geen hele week alleen op de panetone (kronplatz) kunnen vermaken… teveel hetzelfde. Superdolomiti pas dus!

Het is het prijsverschil waard. Na twee, drie dagen ken je het gebied rond Kronplatz wel. Dan is het fijn dat je die andere gebieden binnen handbereik ook kunt doen. Het is ook niet dat je er een paar kilometer piste bijkrijgt, maar echt een hele menukaart om uit te kiezen. Dus zeker de moeite waard.

Dankjewel allemaal voor de reactie, antwoord is zeer duidelijk :)
Wij bestellen de Dolomiti Superski skipas !

Plaats een reactie