Apre ski

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochzillertal - Hochfügen

Dit is het eerste jaar dat ik met vrienden ga skiën/snowboarden het is voor mij lang geleden en heb nog nooit geapreskied. Nu vroeg ik me af of ik me snowboard schoenen aan kan houden of toch boots moet kopen. snowboard schoenen zelf zitten best comfortable maar vroeg me af of dit normaal is.

Mijn advies. Koop snow boots. Zit veel comfortabeler en zijn sowieso handig om te hebben. Maar je loopt niet voor schut als je je snowboard schoenen nog aan hebt hoor.

Met snowboardschoenen is het prima apres-skien. Alleen even wat losser maken/zetten. Vaak verdoe je tijd om eerst schoenen te gaan wisselen. En helemaal als je maar even een biertje drinkt is het zinloos om voor een half uur eerst helemaal naar je hotel of appartement te gaan.

Hele volksstammen die gewoon urenlang met skischoenen in de après-ski losgaan. Dan moet het met snowboardschoenen zeker lukken. Zelf heb ik wel een paar snowboots maar gebruik die maar zelden, hooguit als we eens gaan rodelen ofzo.

Apres-ski “hoort” op ski/snowboardschoenen. Als je eerst gaat omkleden is het valsspelen :)

Ik loop heerlijk op m’n snowboard schoenen, dus wissel ze nooit om. Pas als we 's avonds ergens gaan eten ofzo.

In principe heb ik mijn ‘normale’ schoenen alleen aan op de heenweg naar de sneeuw en terug naar huis. De rest van de dagen op snowboardschoenen en skipak. Neem er wel 2 mee voor de afwisseling ;)
Après ski in gewone kleding zouden ze moeten weigeren :p
Los Geht’s!!

Plaats een reactie