Voor het eerst naar Mellau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mellau

Mijn vrouw doet niet aan skiën. Zijn er onder bij de Mellau-bahn (in het dorp) een aantal restaurants waar je fijn een aantal uren kunt vertoeven (lezen etc.) en waar ik met de afdaling ook naartoe kan skiën/stukje lopen is
ook geen bezwaar. Alvast bedank voor jullie reacties.

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 27 okt 2023 17:34: Bestemming toegevoegd

Heb heerlijk op het terras in de zon gezeten bij hotel Die Wälderin in Mellau. Zat alleen niet heel veel direct rondom de lift van wat ik verder kon zien.

Verder ben ik fan van het terras bij hotel Alpenstern aan de Damüls kant. Kan ze gratis heen met de bus en jij vanaf de piste. Eten is erg lekker daar ook!

De dalafdaling naar Mellau is zelden open wegens een gebrek aan sneeuw (maar deze is wel gaaf als je hem kan skiën!). Je vrouw kan beter de Mellau-bahn naar boven nemen. Daar zitten naast het bergstation 2 restaurants naast elkaar, die de hele dag in de zon liggen en waar het aangenaam vertoeven is.

In het dalstation van Mellau zit een prima restaurant / bar en einde van de dag altijd feest hier, maar je kunt ook apart zitten in een iets rustiger gedeelte. Elke dag hier afgesloten met een heerlijke pizza. Afgelopen jaren in de voorjaarsvakantie was dalafdaling open maar heel erg leuk afdalen was het eerlijk gezegd niet.

Plaats een reactie