Accommodatie voorjaarsvakantie 2024

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls - Mellau

Wie heeft er tips voor een fijne accomodatie in dit gebied?
Wij zijn een groep eenoudergezinnen en we zoeken een pension, appartement oid voor minimaal 5 ouders met 1 of 2 kinderen in basisschoolleeftijd.
Halfpension zou fijn zijn maar geen must.
Liefst wel op loopafstand van skischool. (Ook daar over zijn tips welkom)

Alvast bedankt voor t meedenken.

Persoonlijk begin ik mijn zoektocht altijd op hometogo.nl. Je kan goed en makkelijk zoekcriteria invoeren (aantal kamers, prijs, afstand to lift, etc.) en die engine zoekt op een hele reeks aanbieders, zowel particulier als commercieel. Zoeken op de kaart geeft erg goed zicht op de ligging.

Een amateur is gewoon een liefhebber

Hoi @SuzannaE, bedoel je echt voorjaarsvakantie komende winter of voorjaarsvakantie 2025? En kan ik uitgaan van mininaal 5/6 slaapkamers?
Damüls/Mellau kent veel stamgasten en zit altijd ramvol met oud-en-nieuw en carnaval. Er zijn ook niet ontzettend veel gastenbedden, dus minder aanbod. Tips heb ik niet, maar als je ook maar half iets tegenkomt dat voldoet, gelijk boeken (als het komende februari betreft). Daar in de buurt kom je het verst met een unverbindliche Anfrage via de VVV of domweg via maps accomodaties zoeken en aanschrijven. Na de zomervakantie controleert men de doorboekingen en komt er wellicht nog iets vrij.
Schoppernau en Au zijn nog wel goede alternatieven; net iets beter betaalbaar en centraal gelegen mocht er nog geski-safariet worden. Wel weinig grote huizen en niet zo veel pensions meer, maar als het om 2025 gaat kun je geluk hebben en enkele woningen dicht bij elkaar vinden.

T is echt voor februari 2024.
Ik ga de vvv aanschrijven. Tnx

Plaats een reactie