Tips voor lunch Damuls-mellau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls - Mellau

Binnenkort voor het eerst naar Damuls-Mellau, we verblijven in Mellau. We zijn met grote groep, waarvan er één niet zal skiën i.v.m. een blessure.
Hebben jullie algemene tips voor goed lunch restaurants, bij voorkeur geen self-service?
En eventueel goede tips voor lunchplekken waar de niet skiër ook (redelijk) makkelijk kan komen?

Alpenstern vond ik echt goed en kun je makkelijk te voet komen.
Weer niet zeker meer of je er ook te voet kon komen, maar ook Walisgaden was een heerlijk restaurant.
Elsenalpstube vond ik een tegenvaller (deels zelf service). Sunegg hutte zou ik ook overslaan.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 08 feb 2023 13:44

Walisgaden en Ländle zijn prima restaurants direct op de piste (allebei in het Uga-deel van Damüls), daarnaast zijn er ook wat eetgelegenheden in het dorp zelf, zoals Walliserstube, Pizzeria da Ingo en Alpenstern.

Als niet skiër lijkt het me niet handig op aan de Damüls kant te moeten lunchen. Hoe zou je daar moeten komen? Beter is dan om bij Alphof Rossstelle of Berghaus Simma te lunchen.

Als niet skiër lijkt het me niet handig op aan de Damüls kant te moeten lunchen. Hoe zou je daar moeten komen? Beter is dan om bij Alphof Rossstelle of Berghaus Simma te lunchen.

petra4 op 08 feb 2023 14:23

Juist toch leuk om dan niet alleen in Mellau te blijven? Er rijden gewoon bussen heen en weer.

Bedankt voor de suggesties.

Plaats een reactie