Route naar Damüls

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls

Wij gaan binnenkort naar Damüls. Kan ik iemand mij vertellen wat de beste route is? Via Hohenems en dan de Faschinapass richting Damüls? Of via de andere kant, via Mellau?

Afslag Dornbirn-noord, weg 200 afrijden via Mellau tot Au, en bij Au de berg op. Staat allemaal goed aangegeven.

Idd langs Mellau rijden. Je hebt zelfs geen Autobahn vignet nodig van Bregenz tot aan de afslag Dornbirn Nord (Mautfrei traject)
Let wel Faschinapjoch ken een winterspere, die misschien je GPS niet aangeeft.
Veel plezier, heel leuk ski gebied.

Stef, bedoel je met Faschinajoch de route van Sonntag naar Faschina? Die is vziw normaal wel open in de winter. Of bedoel je de route tussen Laterns en Damuls? Dat is de Furkajochpas, en die heeft wel een wintersperre.

Stef, bedoel je met Faschinajoch de route van Sonntag naar Faschina? Die is vziw normaal wel open in de winter. Of bedoel je de route tussen Laterns en Damuls? Dat is de Furkajochpas, en die heeft wel een wintersperre.p

Hannah op 06 feb 2023 19:46 Ik denk dat hij dat bedoelt idd. Mijns inziens is de Faschina pas in de winter wel geopend, maar de Furkajoch niet.

Bij nader inzien denk ik toch dat we de andere kant doen, dus via de Faschina pas. We gaan a.s. maandag en de weersvooruitzichten zijn goed. We gaan met een elektrische auto, dus we willen nog een keer opladen in Hohenems bij het Ionity Charging Station.
Maar bedankt voor jullie meedenken.

Kan zeker ook hoor! Is wat om maar daar heb je een goede reden voor. :-).
Vergeet dan niet dan je voordeze route wel een vignet nodig hebt.

Plaats een reactie