Prachtig fotoverslag Arabba - Marmolada

Dit onderwerp gaat over de bestemming Arabba

Prachtig fotoverslag van dagtocht Arabba en de hoogste skiberg van de Dolomieten, de Marmolada.

Onterecht, nog vrij onbekend gebied.
Met - in tegenstelling tot de rest van de Dolomieten - een flink aandeel pittige pistes.

Het fotoverslag op het Italiaanse skiforum, vertaald via google translate
https://www-skiforum-it.translate.goog/board/index.php?threa…

De tocht

null

Uitzicht vanaf Marmolada

null

*bericht bewerkt door Onnem op 16 feb 2022 10:57

The older I get, the better I was

Zo, die waren er vroeg bij! Prachtige omstandigheden en pistes. Paar uur later, ik was er rond uur of 11.30, is het al heel anders. Maar wat een prachtige plek is het toch.

Oh wauw!!!
Zaterdag komen wij aan in Arabba voor een week. Heel veel zin in en wat een mooie timing dit bericht.

❄️

Oh wauw!!!
Zaterdag komen wij aan in Arabba voor een week. Heel veel zin in en wat een mooie timing dit bericht.

Marije77 op 16 feb 2022 14:09

Ik zou hem dan als het weer prachtig is direct maandagochtend doen. Veel plezier!

Nabrander, maandag lijkt het sneeuwig te worden…dan is het niet zo handig wellicht

*bericht bewerkt door HN65 op 16 feb 2022 14:54

Ohw wat een lekkere plaatjes. Wel heel erg dat ik elke van foto precies weet waar het is :).

Het was eind januari wel erg druk bij de gondel naar Marmolada, 40 minuten wachttijd. De liften zaten ook lekker op 80 % capaciteit (niet dus, propvol).
Je skiet je helaas helemaal klem eenmaal beneden; er zit niks anders op dan in de wachtrij te gaan staan (de slepers zijn niet meer in dienst). Ook de prachtige kloof vanaf het dalstation is nog steeds niet begaanbaar na de overstroming.
Mijn nachtmerrie foto :)

null

*bericht bewerkt door Gerwin op 16 feb 2022 15:23

Ha @onnem , zijn we haast samen opgeskied. Jullie begonnen zo te zien ook in Corvara. Om 8m35 u met de Boe lift vertrokken. Toen wij richting de Marmolada lift skieden, bedachten we ineens: neeeee we gaan toch niet de Marmolada op maar pakken de bus naar Alleghe en doen de ww1 route weer eens. Het was heerlijk skiweer. Wat een toeval.

Xx10

Oh en er stond tussen 10.00 en 10.15 uur niets voor de Marmoladalift. In tegenstelling tot die foto.

Xx10

Ha @onnem , zijn we haast samen opgeskied. Jullie begonnen zo te zien ook in Corvara. Om 8m35 u met de Boe lift vertrokken. Toen wij richting de Marmolada lift skieden, bedachten we ineens: neeeee we gaan toch niet de Marmolada op maar pakken de bus naar Alleghe en doen de ww1 route weer eens. Het was heerlijk skiweer. Wat een toeval.

xx10 op 16 feb 2022 20:51

Prachtig verslag, helaas niet van mijzelf ;(

The older I get, the better I was

Oh hihi. Dan verkeerd begrepen.

Xx10

Plaats een reactie