regen met de kerstdagen

ik weet het niet hoor maar heb even gekeken maar er komt regen met de kerstdagen als ik de verschillende weer berichten lees op de sites…we gaan naar willingen…
of kan iemand mij nog opbeuren

Dat zijn nog 12 dagen, weerberichten hebben op die termijn niet meer waarde dan ‘glazen-bollen’

Click. Click. Peace

Dat zijn nog 12 dagen, weerberichten hebben op die termijn niet meer waarde dan ‘glazen-bollen’

Rogier op 12 dec. 2012 10:08

Ja, en koffiedik kijken :P

Not all who wander are lost

ja, heel erg natte vinger werk

Als het wit is kun je er over naar beneden...

ja, heel erg natte vinger werk

Greenfield op 12 dec. 2012 10:13

Die vind ik dan wel weer toepasselijk. Hahaha ;)

Is geen peil op te trekken op die lange termijnverwachtingen. Heb wel eens gezien op weeronline dat voor 9 uur over 14 dagen sneeuw en onder 0 was en na 9 uur (nieuw weermodel) ineens geen sneeuw en boven 0… Het fluctueert enorm!
Ik zou me nu nog verre van zorgen maken. Gewoon afwachten dus!!

Niets geloven van internet, behalve Roel!

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Ze kunnen het weer van gisteren nog niet eens voorspellen, dus ik zou me nog niet druk maken

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Is geen peil op te trekken op die lange termijnverwachtingen. Heb wel eens gezien op weeronline dat voor 9 uur over 14 dagen sneeuw en onder 0 was en na 9 uur (nieuw weermodel) ineens geen sneeuw en boven 0… Het fluctueert enorm!
Ik zou me nu nog verre van zorgen maken. Gewoon afwachten dus!!

JeroenS op 12 dec. 2012 10:22

weeronline? Dat is dan ook echt troep…

Not all who wander are lost

Trouwens, gast124, wat zijn je opties? Annuleren? Het weer beinvloeden?
Ik zou me er dus gewoon niets van aantrekken, het nemen zoals het komt en er zelfs als het regent gezellige dagen van maken.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

ja, heel erg natte vinger werk

Greenfield op 12 dec. 2012 10:13

Toch zie ik de bui al hangen :p

Ja, soms heb je dat, dan denk je: Na regen komt zonneschijn, maar raak je uiteindelijk toch van de regen in de drup!

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

En dan moet je toch roeien met de riemen die je hebt!

Niets geloven van internet, behalve Roel!

Frank op 12 dec. 2012 10:23

Roel heeft ook zo zijn bronnen ;)

Not all who wander are lost

Maar Roel begrijpt deze bronnen in ieder geval ;-) (Beter dan dat ik dat doe tenminste)

Click. Click. Peace

Vorig jaar ook in winterberg geweest terwijl het een beetje regende, ondanks de regen me eigen toch vermaakt. En het duurt idd nog even voordat het kerst is, misschien heb je wel zonneschijn of bakken met sneeuw.

Ten eerste… het weer voor de Kerst nu al voorspellen en dan ook geloven? Doe het niet. Wacht tot 5 dagen van te voren. Natuurlijk wordt er verder gekeken maar dat is allemaal onzeker. Ten tweede, Willingen ligt niet echt hoog dus regen ipv sneeuw zal eerder voorkomen dan in de Alpen. Maak je niet te druk en anders… boek voortaan gewoon op een later moment.

Piste riderrrrr

Voor het voorspellen van het weer wordt gebruik gemaakt van weermodellen. Dit is een interessant stuk waarin wordt uitgelegd hoe deze modellen werken: http://www.benlankamp.nl/niet-ingedeeld/de-werking-van-weerm…

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie