skileraar koppel - gratis verblijf

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Grand Domaine

we zoeken een ski-koppel die onze kinderen in de eerste week kerstvakantie in de voormiddag skiles kunnen geven. Ze zijn 4/5,5/7/8.
Eventueel ook 1 of 2 namiddagen aan volwassenen.
stuur een mailtje naar frederik.dhondt@dhondt-nv.be
(valmorel geeft geen privélessen in schoolvakanties)

http://www.esf-valmorel.com/ski-school-valmorel-doucy/valmor… Volgens mij kun je gewoon privéles nemen. Heb dat vaak genoeg gezien in de vakanties

Volgens mij mag je officieel in Frankrijk niet eens les geven als je niet van de ESF ben. Al zal dat voor drie kinderen natuurlijk niet opvallen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Er zijn ook in Frankrijk skischolen buiten de ESF om, maar om daar les te mogen geven moet je sowieso wel het franse diploma hebben voor skileraar.

Running against the wind

Waarom zou je iemand niet mogen leren skiën?

Hoge bomen........lange latten!

Je kan het van een niet gediplomeerd iemand net zo goed leren toch!
Ik weet dat het hier taboe is geen les te nemen maar leren van een niet gediplomeerd iemand is toch niks mis mee.
Ik ken genoeg skiërs en boarders die zo les zouden kunnen geven maar geen diploma hebben.

Hoge bomen........lange latten!

Noem het begeleiden en het is geen enkel probleem…

Inderdaad heel goed opletten, er zijnmomenteel streke controles naar aanleiding van problemen met Engelse begeleiders/lesgevers.
Volgens mij is echter wel mogelijk om privéles te boeken in de vakantie… Heb je al eens effectief naar de ESF gebeld? Of het moest zijn dat ze door de nieuwe Club Med echt te weinig monitoren hebben. Het feit dat er al wekelijks 5 van Les Ménuires moeten komen, is al geen goed teken…

In het verleden tijdens de hoog seizoen weken regelmatig een priveles genomen. Dit kan over het algemeen inderdaad niet in de ochtend maar tussen half 1 en half 3 is het geen enkel probleem. De skileraren zijn nodig in de ochtenden omdat dan de meeste mensen les hebben.

ik heb bijna ieder jaar in Valmorel priveles gehad, zal dit jaar niet anders zijn in de schoolvakanties! informeer voor Evelien, erg aardige lerares voor de kleintjes en natuurlijk de ouderen!

Plaats een reactie