Wie gaat er mee eind Januari voor een weekje gezelligheid in de sneeuw?

Wie gaat er mee voor een gezellige trip van 28 januari tot 4 februari?

Ik ben een dame van begin 40 die graag een weekje naar de sneeuw gaat om lekker te snowboarden. Omdat met meerdere mensen naar de sneeuw gaan nu eenmaal gezelliger is, ben ik op zoek gegaan naar reisgenoten voor een fijne trip naar de sneeuw. Inmiddels is er een persoon bij me aangesloten, maar er is ruimte voor meer gelijkgezinde mensen.
Nu met zijn tweeën, 1 vrouw snb en 1 man ski. Huidige leeftijden rond de 40 jaar, maar wat jonger of ouder is zeker welkom, mits ervaring.
Een dame snb is druk bezig vrij te regelen, maar er is daarbuiten nog plaats voor max 3 personen. ski of snowboard is beide prima.
Eigen vervoer. 1 auto nu beschikbaar.
Accommodatie nog niet geregeld, gaat in overleg, dus nog veel mogelijk. Voorkeur voor appartement of evt half pension. Extreme luxe hoeft niet, betaalbaar: graag! Ligbad of sauna altijd welkom. :-) Goede ervaringen zijn altijd welkom!
Oostenrijk heeft een lichte voorkeur, maar we staan open voor andere mooie plaatsen.
Zijn geen zware après-ski gangers, maar houden zeker wel van een drankje, fijne gesprekken en gezelligheid na een intensieve dag in de sneeuw. Houden van vroeg en fris op de verse, krakende sneeuw staan, lekkere tochten maken, evt hapje en drankje gedurende de dag op de piste. Fijne bochten maken, genieten van het uitzicht onderweg, maar toch wel de nodige afdalingen maken. Zijn wel ervaren skiërs/ boarders dus graag mensen met wel redelijk wat ervaring zodat we lekker met elkaar mee kunnen.
Welke gelijkgestemde(n) zien het zitten om met ons mee te gaan?

Lijkt het je wat?
Stuur dan zeker een berichtje.

Mocht er nog mooi weer aankomen zou ik me graag willen aansluiten.
Dit hangt echt van het weer af.

Plaats een reactie