Slijp hoek ski

Hi,
Hoe kom ik achter de af-fabriek base edge en side edge van de ski? Is dit te meten? Ik lees op het forum diverse malen over trucjes met een viltstift, maar verwacht dat je daar alleen de huidige hoek mee kan bepalen als ik het me zo voorstel. Ik heb de Blizzard rc ti 2018. Krijg t niet gegoogled helaas.

Hi,
Hoe kom ik achter de af-fabriek base edge en side edge van de ski? Is dit te meten? Ik lees op het forum diverse malen over trucjes met een viltstift, maar verwacht dat je daar alleen de huidige hoek mee kan bepalen als ik het me zo voorstel. Ik heb de Blizzard rc ti 2018. Krijg t niet gegoogled helaas.

eric.steijvers op 28 dec 2023 19:01

Mailtje sturen naar de fabrikant?

‘S:88 B:1 is vaak het juiste antwoord. Maar waarom zou je je iets aantrekken van wat de fabrikant heeft gedaan?

null

De cijfers voor front side kloppen volgens mij wel voor de rc ti. Bij twijfel Blizzard technica vragen idd.

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 28 dec 2023 19:59

Thnx. Ik zal blizzard ff mailen.

‘S:88 B:1 is vaak het juiste antwoord. Maar waarom zou je je iets aantrekken van wat de fabrikant heeft gedaan?

DSvier op 28 dec 2023 19:54

Kom je heel vaak prima mee weg inderdaad. Volgens mij ook de standaard setting als he ze zonder specifieke opgave “laat” doen

Edwin van Riel

88-1 goed voor alles. Als je livhter bent is 87 misschien beter.

Plaats een reactie