Reisgenoten voor Kappl 14-20 december

Voor 14-20 December heb ik een 6p appartement geboekt in Kappl, vlakbij Ischgl.
Ik zou daar met een vriend heen gaan; echter die is ziek, waardoor ik als enige over ben.

Ik ben nu dus op zoek naar 1 of meerdere reisgenoten die mee zouden willen en kunnen op deze korte termijn ? Man/vrouw maakt mij niet uit, ski/snowboard ook niet.

Het appartement is een 6 persoons appartement, met 3 slaapkamers met 2-persoons bedden, een keuken met zithoek zoals je die meestal in Oostenrijk hebt.
Het is een paar minuten rijden naar de Kappl bergbahnen, en ca 10 minuten naar Ischgl.
Het gebied van Kappl gaat 15 December voor het eerst open (heeft een paar mooie afdalingen), Ischgl is al open.

Even wat informatie over mijzelf:
Ik ben inmiddels 50 jaar, doe aan wintersport sinds mijn 5e; er is dan ook niet veel meer op de berg waar ik niet vanaf ga. Ik ben een snowboarder, neem zowel een freestyle als een raceboard mee. maar vermaak mij ook uitstekend met de moderne carve skis (die gaan dit keer niet mee).
Zelf ga ik het liefste met de eerste lift naar boven, en laatste van de berg af, voor zover omstandigheden en benen het toelaten.
Vrouw en kinderen willen of kunnen niet mee, maar ik wil dus wel degelijk op wintersport.

En een paar kleine opmerkingen:
Ik zoek reisgenot(en) met een auto. Mijn vrouw vind het niet goed als ik de enige auto voor de deur mee neem zonder vervanging.
En ik kom uit Barendrecht (net onder Rotterdam), wellicht handig om te weten voor eventueel afspreken.

Plaats een reactie