Last mintute booking

Hi skiërs,

wij willen in maart een shortski doen van woe-zondag en zoeken een appartement. Jammer genoeg amper resultaten via de bekende boeking site (ik vermoed dat de meesten graag een volle week verhuren…).
Iemand tips om aan dit euvel te ontkomen / sites waar je gemakkelijk beschikbaarheden online kan vinden?
Skidorpen : Samnaun (of Ischgl zelf) - Zermatt - Lech am Arlberg - Warth. Of als je een pareltje wil delen in 1 van deze skigebieden, meer dan welkom.
Fijne groet,

Yves

Hmm, er is wel degelijk eea te vinden hoor. Nadeel is wel een beetje dat je zowel een midweek als een weekend doorkruist. Wellicht heb je meer geluk als je zoekt van donderdag tot zondag, met een losse hotelovernachting op woensdag.

Bij de meeste verkehrsbureau’s kun je een unverbindliche anfrage doen.

Heb je al gezocht op woensdag-zaterdag ?
Met woensdag-zondag huur je 5 dagen, maar je beneemt 2 weken.
Anders gewoon bellen en vragen wat mogelijk is.

Is dit de Yves van Valentijnsdag? Eerste stap is dus gelukt! Last minute voor een woensdag -zondag is mogelijk. Toevallig heb ik voor mijn werk met collega’s een woensdag -zondag halfpension in Le Corbier op 8 maart geboekt bij Sunweb. Maar ja, is natuurlijk geen top après ski locatie, die maken we er zelf van (hotel heeft bar op de piste)

Voor Samnaun, via samnaun.ch zoeken en dan best in Laret of Compatsch als je een supermarktje in de buurt wil hebben.

Is dit de Yves van Valentijnsdag? Eerste stap is dus gelukt! Last minute voor een woensdag -zondag is mogelijk. Toevallig heb ik voor mijn werk met collega’s een woensdag -zondag halfpension in Le Corbier op 8 maart geboekt bij Sunweb. Maar ja, is natuurlijk geen top après ski locatie, die maken we er zelf van (hotel heeft bar op de piste)

JvdmBest op 20 feb 2023 19:47

Dank voor je reactie. Ik weet niet wie Yves van Valentijnsdag is, ik ben het alleszins niet…Op website sunweb gekeken en alleen de dure opties waren nog open in skigebied dat ik gecheckt had…

Dienten Die Alte schule

Op de site van het gebied zelf zoeken van zondag tm zondag. Wat dan nog vrij is een mailtje sturen met aanvraag van woensdag tm zondag. Zeker echt last minute (max week van tevoren) willen ze dan nog wel eens korter verhuren.

Don`t eat yellow snow

Op de site van het gebied zelf zoeken van zondag tm zondag. Wat dan nog vrij is een mailtje sturen met aanvraag van woensdag tm zondag. Zeker echt last minute (max week van tevoren) willen ze dan nog wel eens korter verhuren.

jaapm op 20 feb 2023 21:19

Gouden Tip Jaap - dankjewel!

Toevallig dit jaar in Ischgl/Mathon geweest en geboekt via deze weg: https://www.ischgl.com/en, klik vervolgens op Find your room now of Unterkunft Suchen.

Plaats een reactie