Rud Centrax oude versie 17mm adapter

Ik heb een oude variant van de Rud Centrax, vorig jaar tweedehands aangeschaft maar toen nog niet mee gehad.

Vandaag geprobeerd maar ik mis een onderdeel. Namelijk een deel van de velgadapter.

Long shot maar: heeft iemand die toevallig eentje die die niet gebruikt en ik over kan nemen?

Let op : het gaat om de oude variant (zonder lange pin), met gele sluiting op de ketting.

null

Op marktplaats is een handelaar die dit waarschijnlijk wel heeft . In Woerdense Verlaat. Ff zoeken en je komt m wel tegen. Cncs is zijn gebruikersnaam

*bericht bewerkt door kjiratsiekoedel op 02 feb 2023 21:51

Cees bedoel je toch? Lijkt mij idd de geschikte persoon, handelt in sneeuwkettingen voor de hobby en is een hele aardige kerel. Ooit in ver verleden nog mijn Centrax kettingen aan verkocht.

Als het je daar niet lukt, stuur dan even een pb naar mij. Ik heb een set met dit soort adapters gehad voor de 911 waarmee ik in een ver verleden (pre kids) naar de sneeuw ging. En die moet ergens liggen denk ik (ik ben namelijk doorgaans te lui om het op marktplaats te zetten). Een snelle blik leverde niets op, dus dat wordt dan even een uurtje zoeken en dat wil ik best voor je doen als het anders niet lukt.

Bedankt voor de reacties! Heel behulpzaam.

Via Cees van mp moet het gaan lukken.

Cees bedoel je toch? Lijkt mij idd de geschikte persoon, handelt in sneeuwkettingen voor de hobby en is een hele aardige kerel. Ooit in ver verleden nog mijn Centrax kettingen aan verkocht.

V700 op 03 feb 2023 09:08

Ja

Ik heb een oude variant van de Rud Centrax, vorig jaar tweedehands aangeschaft maar toen nog niet mee gehad.

Vandaag geprobeerd maar ik mis een onderdeel. Namelijk een deel van de velgadapter.

Long shot maar: heeft iemand die toevallig eentje die die niet gebruikt en ik over kan nemen?

Let op : het gaat om de oude variant (zonder lange pin), met gele sluiting op de ketting.

null

Reynouts op 02 feb 2023 21:42

Stomme vraag misschien. Maar ik heb een soortgelijk systeem als op de foto op mn banden gemonteerd en met een momentsleutel vastgedraaid. Alleen hoe krijg ik die adapter die rechtstreeks op de band gaat er nu weer af? Dat ding heb ik gewoon opgeklikt maar krijg er geen beweging meer in. Iemand een idee? Het gaat dus om het eerste stukje de rest krijg ik er wel af…

Bovenstaande mag genegeerd worden het is gelukt. :)

Plaats een reactie