Welke 360 actioncam

Mijn huidige gopro 4 is inmiddels wel aan een upgrade toe, nu wil ik graag zo’n hippe 360 cam kopen. Ik heb me al wat zitten inlezen maar zie door de marketing niet goed meer wat nu precies de beste prijs/kwaliteit is

Nu lees ik over de Insta360 one RS, deze heeft een relatieve lage aanschafwaarde. Zijn er mensen die deze gebruiken en mij kunnen vertellen waarom ik deze wel of niet zou moeten kopen?
Alle eerlijke feedback is welkom! Ook tips over andere 360 camera’s zijn zeer welkom trouwens :)

Zit met hetzelfde dilemma. Prijstechnisch is die insta 360 echt wel interessant, zeker tov de GoPro… heb de keuze nog steeds niet kunnen maken, dus ik volg.

Insta360 x2 in gebruik (eerder de one x). Bijzonder tevreden mee. X2 is voldoende waterdicht (wel om te skiën, niet om te duiken). Gp is beter waterdicht zonder extra behuizing, de apps van Insta360 zijn beter.

null

Edwin van Riel

Insta360 is echt een coole camera. Ik ben het dit seizoen ook gaan gebruiken.

Insta360 steekt met kop en schouders uit boven andere 360 camera’s in dit segment. Inmiddels verkopen ze het 3e model terwijl GoPro nog steeds alleen de verouderde Max uit 2019 aanbiedt.

Vijftienhonderd is het nieuwe duizend

Plaats een reactie