Daar is Candide weer …

holy cannoli … 👌

Ik vind dat Candide precies wel wat lessen kan gebruiken, zeker wat betreft moguls skieen… te recht naar beneden dat :-p :-p :-p

Erg mooie productie weer… zou graag eens een achter de schermen zien!

Misschien vind ik het nog wel het knapste hoe hij de moguls op die snelheid doet zonder dat het hem enige moeite lijkt te kosten.

Ik vind sowieso dat die gozer ontzettend hard skiet heel de tijd. Bijna tegen de grens van geen controle aan. In schuss van een bukkelpiste is best gestoord overigens.

Die sprong over dat huis man…

Ik vind sowieso dat die gozer ontzettend hard skiet heel de tijd. Bijna tegen de grens van geen controle aan. In schuss van een bukkelpiste is best gestoord overigens.

Die sprong over dat huis man…

Dinictus op 04 feb 2022 10:25

Nou volgens mij is dit heel, heel erg gecontroleerd.

Click. Click. Peace

Pizza pizza!


Dat filmpje schiet door mijn hoofd als ik Candide die buckel piste zie nemen 😂🤣😂

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Ik vind sowieso dat die gozer ontzettend hard skiet heel de tijd. Bijna tegen de grens van geen controle aan. In schuss van een bukkelpiste is best gestoord overigens.

Die sprong over dat huis man…

Dinictus op 04 feb 2022 10:25

Nou volgens mij is dit heel, heel erg gecontroleerd.

Rogier op 04 feb 2022 10:31

Mijn mening is dat het gecontroleerd is in de zin dat alles vooraf bekeken is en er tijdens het skiën genoeg ruimte is. Wel lijkt het dat hij zijn snelheid zo hoog laat oplopen dat een noodstop vrij lang zal duren. Maarja anders maak je natuurlijk niet van die jumps!

en kom op 1 foutje op die bukkepiste en je valt te pletter. En echt stoppen kan je pas na de bukkels.

*bericht bewerkt door Dinictus op 04 feb 2022 11:36

U spring hier over een huis. Mag dat?
Waanzinnige video weer! Dank voor het delen.

Ik vind sowieso dat die gozer ontzettend hard skiet heel de tijd. Bijna tegen de grens van geen controle aan. In schuss van een bukkelpiste is best gestoord overigens.

Die sprong over dat huis man…

Dinictus op 04 feb 2022 10:25

Nou volgens mij is dit heel, heel erg gecontroleerd.

Rogier op 04 feb 2022 10:31

Mijn mening is dat het gecontroleerd is in de zin dat alles vooraf bekeken is en er tijdens het skiën genoeg ruimte is. Wel lijkt het dat hij zijn snelheid zo hoog laat oplopen dat een noodstop vrij lang zal duren. Maarja anders maak je natuurlijk niet van die jumps!

en kom op 1 foutje op die bukkepiste en je valt je te pletter.

Dinictus op 04 feb 2022 11:33

Als jij daar in de weg zou liggen, dan wijkt hij in een fractie van een seconde uit. Geen enkel probleem. Hij is niet menselijk 😁

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nee dat blijkt wel. Geweldig! Ik heb het even opgezocht: hij is 39. Op die leeftijd was ik toch al wel gestopt met jumpen. haha

Nou volgens mij is dit heel, heel erg gecontroleerd.

Rogier op 04 feb 2022 10:31

Dat denk ik ook, hij lijkt altijd volledig in controle, en super gebalanceerd.

Weer compleet absurd. Lijkt ook een giga buckel veld, maar weer heel indrukwekkend.
Skigebiedje kan wat verse sneeuw gebruiken ^^

Hij gebruikt hier toch nog steeds Faction ski’s, of zie ik dat verkeerd?

Pizza pizza!


Dat filmpje schiet door mijn hoofd als ik Candide die buckel piste zie nemen 😂🤣😂

MountainHugger op 04 feb 2022 10:40

Als een kind (onder mijn hoede) zou schreeuwen “I’m not doing it again”, weet ik niet of een high five en “You survived, good job!” de oplossing is. Complete waanzin, hij probeert niet eens (goed) te helpen en schreeuwt alleen maar pizza pizza.
Die man is een mafketel, arm kind

*bericht bewerkt door Hendrik5 op 04 feb 2022 14:06

Het is o zo hard genieten.

Nee dat blijkt wel. Geweldig! Ik heb het even opgezocht: hij is 39. Op die leeftijd was ik toch al wel gestopt met jumpen. haha

Dinictus op 04 feb 2022 11:47

Als je iets meer inzicht in de persoon Candide wil krijgen moet je eens de docu ‘A few words’ kijken:

Born to Ride

Er is natuurlijk een verschjil tussen gecontroleerd en geaccepteerd risico.

Hij skiet extreem gecontroleerd maar als er iets mis gaat dan is de kans op brokken best groot. Enne 100 x liever candide op topsnelheid langs mij heen, dan een beginnende kamikaze skiër die even denkt te straightlinenj (op een tiende van de snelheid van candide).

Click. Click. Peace

En geen helm 😅

@Rogier : Je vergeet nog de woordjes in z’n spijkerbroek in Winterberg 🤣🎢🎿🎿🏔🗻❄☃

*bericht bewerkt door Robert7 op 04 feb 2022 15:01

Waarom doet deze man niet mee aan de olympische spelen? Gegarandeerd goud!

Aftellen maar!

Waarom doet deze man niet mee aan de olympische spelen? Gegarandeerd goud!

Matthieu op 04 feb 2022 15:22

Nee joh, laat hem lekker vrij :-) levert vele mooiere beelden op

Click. Click. Peace

Plaats een reactie