op vakantie 26 februari - 6 maart,

Hallo wintersportgangers, geïnspireerd door het nieuwsbericht https://wintersport.nl/weblog/31/01/2022/last-minuteoverzich… leek het mij leuk om toch dit jaar nog op wintersport vakantie te gaan.

Iets over mij, ik ben zelf een 28 jarige skiër, die na twee jaar staat te trappelen om op wintersport te gaan. Qua ervaring denk ik dat ik mijn kwaliteiten inschat als een gemiddeld skiër. In de praktijk vind ik koken ook leuk, dus niet erg als ik dat in een huisje ook een paar dagen voor mijn rekening moet nemen.
In mijn dagelijkse praktijk werk ik in de IT en houd ik oa van het spelen van bordspelletjes.

Wat zoek ik dan:
Ik zoek een aantal groepje mensen die het leuk vinden om in bovenstaande periode te gaan wintersporten. Ik hoef niet perse elke avond/nacht de bloemetjes buiten te zetten, maar zou het wel gezellig vinden als we samen eten, en gezellig kunnen borrelen met eventueel een spelletje. Ik heb zelf geen auto, maar kan wel auto rijden. Helemaal mooi als je zelf een auto hebt :)

Losse individuen kunnen ook aansluiten. Handig om elkaar van te voren even door te spreken om verwachtingen uit te spreken. Zijn er nog meer vragen voor mij?

Zoiezo interesse hier voor 26feb tot 6 maart ( heb pb gestuurd ).

Groetjes Nico

Plaats een reactie