Hahnenkamm Rennen Downhill

Hellooo!

Dit weekend vind de Hahnenkammrennen weer plaats, alleen ben ik nu fanatiek aan het zoek wanneer de volgende Downhill (naast die van vandaag) plaatsvind. De website van de wedstrijd zelf geeft aan zondag, maar de TV-Gidsen geven nergens iets aan.

Kan iemand mij helpen in mijn zoektocht om mijn nog planningloos weekend wat leuker te maken? :D

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 23 jan 2022 16:47

Carnas on Tour

Vrijdag afdaling, zaterdag slalom, zondag afdaling.
Vanwege het weer is dit aangepast.

Paradise isn’t tropical

Vrijdag afdaling, zaterdag slalom, zondag afdaling.
Vanwege het weer is dit aangepast.

willy19855 op 21 jan 2022 17:27

Zoiets dacht ik al, gezien de website. Heb je ook enigszins een idee waar het uitgezonden wordt? Geen enkele TV-Gids bied mij een uitkomst namelijk.

*bericht bewerkt door Svennoo op 21 jan 2022 17:30

Carnas on Tour

Vrijdag afdaling, zaterdag slalom, zondag afdaling.
Vanwege het weer is dit aangepast.

willy19855 op 21 jan 2022 17:27

Zoiets dacht ik al, gezien de website. Heb je ook enigszins een idee waar het uitgezonden wordt? Geen enkele TV-Gids bied mij een uitkomst namelijk.

Svennoo op 21 jan 2022 17:30

Eurosport of Eurosport 2

*bericht bewerkt door Shane op 21 jan 2022 17:36

I can stick uphill ice, on my saucer...

Eurosport zend vandaag de afdaling uit. Dus denk komende dagen ook.

Paradise isn’t tropical

Anders kan je vaak ook terecht op het Duitse ARD (das Erste).

*bericht bewerkt door Roy83 op 21 jan 2022 18:43

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

En natuurlijk https://www.redbull.com/nl-nl/streif-one-hell-of-a-ride… kijken om in te komen :).

https://www.redbull.com/nl-nl/videos/streif-nl-one-hell-of-a… Betere link

Roy83 op 21 jan 2022 18:40

Blijft een goede docu, ja! Al een aantal keer gekeken. Zouden eigenlijk een vervolg moeten maken, toch weer een aantal jaren verder en andere omstandigheden.

Carnas on Tour

Volgens mij zijn de digitale tv gidsen al ver van te voren geprogrammeerd. Als last minute een event word aangepast dan zal dat dus niet overeenkomen.

Übung macht den meister!!!

Eurosport 2 om 13:15 op zondag lijkt het te zijn.

Übung macht den meister!!!

VPN abo nemen voor paar tientjes en dan via de ORF alle wedstrijden kijken op je tablet/telefoon. Die zenden alles uit gedurende het seizoen.

null

Sportschau op ARD of ZDF met duits commentaar, Eurosport voor nederlands commentaar

VPN abo nemen voor paar tientjes en dan via de ORF alle wedstrijden kijken op je tablet/telefoon. Die zenden alles uit gedurende het seizoen.

MrSKi op 21 jan 2022 20:55

Goeie, niet aan gedacht. Net geprobeerd met de VPN die ik al had en kon het van vandaag terugkijken.

Veel kijkplezier allemaal!

Carnas on Tour

Plaats een reactie