Post hier je videos van 2021-2022

Editie 2020-2021 is logischerwijs niet doorgegaan, daarom de hoop dat een nieuwe topic voor dit jaar weer een hoop video’s geplaatst zal worden.
Kijkend naar de topic “Wie is waar wanneer 2021-2022?” moet dat wel goed komen denk ik.

Hier alvast een voorproefje van een lang weekend Sölden, gefilmd met een GoPro Hero 10 Black.

Voor eventueel inspiratie de andere topics hierover.
2017/2018: https://www.wintersport.nl/forum/topic/392312
2018/2019: https://www.wintersport.nl/forum/topic/457432
2019/2020: https://www.wintersport.nl/forum/topic/490683

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 12 jan 2022 13:44

@rogier kan jij de titel aanpassen? Dat is Michelr vergeten denk ik ;-)

Mijn filmpje moet ik nog editen. Kwam hier kijken voor inspiratie en muziek, maar helaas ;-)

@rogier kan jij de titel aanpassen? Dat is Michelr vergeten denk ik ;-)

Mijn filmpje moet ik nog editen. Kwam hier kijken voor inspiratie en muziek, maar helaas ;-)

Waah op 12 jan 2022 13:37

Stond nog op 2020/2021 zeker, dank je voor het aanpassen.

*bericht bewerkt door michelr op 13 jan 2022 11:21

Disturbing the peace since 1975

https://vm.tiktok.com/ZMLJ1S1mj/

Supergrover op 13 jan 2022 12:02

“Deze pagina is niet beschikbaar”
Of ligt dat eraan dat ik niet hip ben en geen tiktok heb ;-)

2022 alvast goed gestart met een top freeride weekendje rond Arlberg:

Begin dit jaar naar Flaine geweest, dit korte filmpje gemaakt. Nu wil ik upgraden naar een GoPro 10 haha.

vorige week terug gekomen uit zillertal arena en ze hebben daar nu een skiroute van af de kreuzwiesenalm die aansluit op de skiweg die ook verbetert is maar niet in deze video. maar wel een heel mooi stukje skiroute door de mooie natuur daar

@larsdejongh leuk gedaan met die pistekaart en die Skiër die er vanaf gaat!

@larsdejongh leuk gedaan met die pistekaart en die Skiër die er vanaf gaat!

Waah op 06 feb 2022 22:20

Tnx

Een heel ander filmpje dan normaal voor mij. Waar ik normaal film voor wat actiebeelden, jumps en rials/boxes… Is het nu opeens een kindervakantie ;-)

Ook voor het eerst een drone mee. In de vrieskou, handschoenen prutsen, vrouw en kind die wachten… is toch wat anders dan hier in NL ff snel opstijgen en landen.

Ook de drone bijna kwijt dankzij een boom. Maar gelukkig stortte die niet neer en had die geen schade (te zien in de video)

Geen flashy intro’s, mooie effecten etc. Tijd is schaars met kinderen thuis en 80% van het werk zit vaak in de special effects en intro’s etc.

*bericht bewerkt door Waah op 05 mrt 2022 22:43

@Waah Leuke video waar ben je naar toe geweest??

@Waah Leuke video waar ben je naar toe geweest??

michelr op 07 mrt 2022 13:07

Dankje ^_^

Saint Francois. Toch wel mijn één van mijn favorieten denk ik. Prima prijs/kwaliteit, genoeg pistes voor ons (als familie zijn we geen toertocht-makers, gewoon een paar leuke pistes is genoeg) en mogelijkheid om met de bus te reizen.

Filmpje van Les Sybelles is ook bijna klaar. Maar in die 3 dagen heb ik nauwelijks gefilmd, dus had niet eens genoeg materiaal om een liedje vol te krijgen… laat staan echt interessante/leuke beelden. Dus die is niet deel-waardig XD

*bericht bewerkt door Waah op 07 mrt 2022 13:21

Met de kerst en oud en nieuw week in Nauders en Samnaun geweest. Helaas maar 2 dagen echt mooi weer, maar toch lekker om weer te kunnen skiën!

If one day speed kills me, don't cry because i was smiling~Paul Walker

Met de kerst en oud en nieuw week in Nauders en Samnaun geweest. Helaas maar 2 dagen echt mooi weer, maar toch lekker om weer te kunnen skiën!

Svenski97 op 10 mrt 2022 14:09

leuk filmpje hoor! Wat kan skiën er toch altijd leuk en mooi uit zien… en even later enorm stuntelig zijn met die 2 latten. Heel herkenbaar (vooral dat laatste helaas).

Erg leuk gedaan.

Gefilmd met een wat oudere GoPro denk ik?

Met de kerst en oud en nieuw week in Nauders en Samnaun geweest. Helaas maar 2 dagen echt mooi weer, maar toch lekker om weer te kunnen skiën!

Svenski97 op 10 mrt 2022 14:09

Leuk filmpje!

*bericht bewerkt door yoguido op 11 mrt 2022 23:30

Met de kerst en oud en nieuw week in Nauders en Samnaun geweest. Helaas maar 2 dagen echt mooi weer, maar toch lekker om weer te kunnen skiën!

Svenski97 op 10 mrt 2022 14:09

leuk filmpje hoor! Wat kan skiën er toch altijd leuk en mooi uit zien… en even later enorm stuntelig zijn met die 2 latten. Heel herkenbaar (vooral dat laatste helaas).

Erg leuk gedaan.

Gefilmd met een wat oudere GoPro denk ik?

Waah op 11 mrt 2022 16:35

Ja klopt is gefilmd met de GoPro Hero 7 Black, tijd voor een upgrade! Is toch wat fijner met de stabilisatie met de nieuwere versies.

If one day speed kills me, don't cry because i was smiling~Paul Walker

In Februari/maart genoten van Laax!!

Nog niet echt een video gemaakt van onze wintersport in Saalbach alleen een snelle edit met de GoPro app.

Korte samenvatting van de afgelopen maand in onder meer Davos, Kleinwalsertal en Arlberg

Edwin van Riel

Filmpje skivakantie januari 2022 in 3 Täler skigebied, Warth-Schröcken, Au-Schoppernau, Damuls-Mellau.

Het mocht weer. 13 december 2021 Ischgl-Galtür.

Kan het nog? Een filmpje uit de 2021/2022 winter? ;)

Super gave week in Les 3 Vallées gehad afgelopen januari

Vooruit dan maar @JulianW, omdat 'ie zo mooi is 😉

Plaats een reactie