ski pirouette

(niet degene die ik maak dus)

Glide on!

(niet degene die ik maak dus)

Vivace op 28 okt 2021 19:19

Dus?

@monoskito gewoon een leuk filmpje van iemand die plezier heeft op de piste (had ook in de stube kunnen gepost worden).

Het was een klein brugje naar een andere post van mij waar ik refereerde naar speelse pirouettes maken op een F19ti.

Glide on!

Super leuk dit! wie stuurt ons komende winter zijn eigen filmpjes door.

Click. Click. Peace

Ik heb ooit van een skileraar een oefening moeten doen om op een lege piste te moeten draaien met 1 ski van de sneeuw (echt met de punt recht omhoog en met dat been dus gestrekt). Ben ik blij dat daar geen filmpje van gemaakt is.
wel een extreme balansoefening.

De pirouettes die ik zelf wel eens maak lijken hier erg op (soms ook wel eens een 5-tal achtereen geschakeld).

Dit is vooral handig wanneer ik pad men met de familie, voorop ski en snel wil controleren of iedereen nog volgt.

Glide on!

en de tutorial erbij voor wie het ook wil proberen (het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk eens je balans goed zit):

*bericht bewerkt door Vivace op 28 okt 2021 22:30

Glide on!

Was skiballet niet ooit een echte competitiesport?

Life is what happens while you were checking your phone

Met mijn vaste leraar in Nederland lukte het ook met een zitski, en ook geregeld gedaan
Misschien van de winter nog eens proberen, dan vraag ik wel of ze het willen filmen

Was skiballet niet ooit een echte competitiesport?

Leon100 op 29 okt 2021 08:08

Volgens mij wel ja.

Edwin van Riel

Glide on!

Mijn favoriet Wayne Wong:

Mijn favoriet Wayne Wong:

DrPhil op 29 okt 2021 13:00

Dit ziet er uit als een goede manier om je kniebanden af te scheuren.

Annoying skiers since 2003

Als je Valmorel freeride piste intikt in Google, is het de eerste treffer, in het Nederlands zelfs.

Was skiballet niet ooit een echte competitiesport?

Leon100 op 29 okt 2021 08:08

Het was zelfs ooit Olympische demonstratiesport, in Albertville dacht ik.

Glenn Plake deed ooit voor de camera een hele piste.

Plaats een reactie