Van de redactie: Schrijf mee!

Een beetje vreemd, mijn stukje was toegevoegd aan Lienzer Bergbahnen, maar is een viertal dagen later terug verdwenen. Hoe komt dit?

Het enige verschil is dat je vier dagen geleden op .nl keek en nu op .be. Teksten moeten op beide domeinen apart worden aangepast.

MAND!

Ok, super!

Ja wat zal ik daar nu is oo zeggen. Had wel wat kunnen aanpassen…maar ja …

Het enige verschil is dat je vier dagen geleden op .nl keek en nu op .be. Teksten moeten op beide domeinen apart worden aangepast.

Yo-han op 24 nov 2014 15:23

De vraag zal vast al eens gesteld en beantwoord zijn, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen; waarom eigenlijk twee “aparte” sites?!

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

De sites zijn niet ‘apart’ maar draaien volledig op hetzelfde systeem. We hebben echter wel de mogelijkheid om bepaalde elementen van de site aan te passen naar de BE of NL markt, zowel wat betreft inhoud als structuur. Maar uiteraard worden jullie wijzigingen meegenomen op beide plekken :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Met zoveel bezoekers op verschillende bestemmingen hier moet het wel up-to-date gaan geraken. Er zitten overigens wel een aantal schrijffouten in de OP :P

Not all who wander are lost

Willingen maar even aangepast want daar hebben ze geen 13 gondelliften…

#proudtobepartofleswintersporters

Is het niet handig om naast het aantal km pistes voor elke kleur het aantal pistes aan te geven. Niet alle gebieden hebben namelijk het aantal km paraat (en dan nog maar de vraag of het klopt), maar vaak wel het aantal pistes.

Life is fun, so enjoy it

Is de “meeschrijf-optie” ook niet een goed idee voor (oa) de ski- en snowboardtest?! Zo nu en dan zit er een (taal) foutje in de tekst of klopt de informatie niet helemaal. Tenzij natuurlijk de voorkeur wordt gegeven aan PM, een post in het Websitezaken-topic of een algeheel zwijgen ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard Gewoon even de PM gebruiken.

MAND!

Zou het niet een idee zijn dat je een melding krijgt wanneer je bewerkingsvoorstel is doorgevoerd of afgewezen?

in Ischgl zijn meer pistes open dan genoemd. dalafdalingen zijn gewoon open…

Voor Serfaus-Fiss-Ladis staat er dat vandaag 92% van het skigebied is geopend. Ik weet niet hoe jullie dat uitrekenen? Ik denk het aantal liften dat draait. Maar ik ski zelden in de lift. Momenteel is maar 30% van de pistekilometers open voor recreanten (en daar zit geen skiverbinding tussen Serfaus en Fiss bij, bijvoorbeeld). Dus de informatie op de pagina geeft niet helemaal een duidelijk beeld vind ik.

Plaats een reactie