Van de redactie: Schrijf mee!

We hebben het geprobeerd met gebieds ambassadeurs, topics op het forum en vergeet de lading email niet die we wekelijks krijgen. Het up to date houden van alle gebieden en dorpen op deze site is een monnikenwerk en krijgt niet altijd genoeg aandacht door andere zaken die onze aandacht vragen.

Onder het mom “niet geschoten is altijd mis” hebben we daarom weer een nieuwe pilot bedacht. Schrijf mee! Een herkansing van iets wat we eerder probeerde maar nu beter doordacht en uitgewerkt. Maar goed, genoeg politiek gezeur. Nu even to the point.

null

Een hoop van jullie zijn goed op de hoogte van de nieuwtjes uit jullie favoriete gebieden en dorpen. Vaak nog sneller ons. Daarom kunnen jullie vanaf nu zelf op een snelle manier deze updates aan ons doorgeven via het “schrijfmee” formulier. Je komt bij dit formulier door op de startpagina van een gebied of dorp rechtsbovenin op het bewerk icoon te klikken.

null

Je kan voor de belangrijkste zaken een update doorgeven, maar we vragen je dan wel ook een link toe te voegen naar een pagina waar dit bevestigt staat. Zo kunnen wij het nog even checken voor we de update daadwerkelijk doorvoeren.

Het is voor nu een pilot en we gaan dus even aankijken hoe goed het echt werkt. Maar dit gaat ons zeker weten helpen om nog sneller alle gegevens weer up to date te krijgen.

MAND!

Mooie toevoeging :-D

null

@Yo-han op het Schrijf mee! formulier voor dorpen zit een foutje. Het icoontje voor het treinstation en het zwembad zijn hetzelfde, namelijk een trein wink

Done, Val Cenis is ook meer up to date. Pistekms kloppen ook niet helemaal maar ik kan de exacte afstanden niet goed vinden. @Yo-han; Formuliertje moet wel netjes op volgorde ingevuld worden want eenmaal iets aangeklikt en er is geen weg meer terug ;)

@Jasper Fix ik zo even.
@Userd Als je geen bron hebt voeren we het niet door. We moeten wel kunnen aantonen naar andere gebruikers dat de info echt klopt.

MAND!

@Yo-han, ik heb dan ook alleen de gegevens over de liften aangepast, dat lijkt me logisch.

Goed initiatief! Top dat er met onze opmerkingen iets wordt gedaan :)
Moet je ook je bronnen geven als je onder suggestie een beschrijving van een gebied wilt toevoegen?

@Mathijs! Nee voor de beschrijving kan je gewoon je opmerkingen of verbetering kwijt. Het is aan de redactie om te bepalen of ze er ook echt wat mee gaan doen.

MAND!

Heel erg mooi initiatief. Ik zie dat er vaak bij de gebieden een skipas prijs voor 6 dagen wordt weergegeven. Deze zijn helaas vaak ook niet meer up-to-date. Zo staat er bijvoorbeeld bij Kaltenbach een prijs van 215,- terwijl dit inmiddels al 230,50 is.

http://www.hochzillertal.com/de/preise/mehrtageskarten-super…

Valt dit ook door gebruikers aan te passen?

Goed initatiatief. De onjuiste informatie die ik zie, zal ik aanpassen.
Overigens als je de muis plaatst op het potloodje staat er ‘skiliftkarussel Winterberg aanpassen’, ongeacht het gebied. Daarnaast ben ik van mening dat Wintersporters.nl een prijs zou moeten krijgen als meest democratische website ooit. Wordt echt bijzonder goed geluisterd naar de bezoekers, ook al zijn lang niet alle aanbevelingen van deze bezoekers nou de moeite waard. Super.

''Powder to the people''

Via het formulier om skigebieden toe te voegen zijn er al een hele tijd geleden een hoop skigebieden toegevoegd, maar er zijn er ook een paar nog doorgestuurd door gebruikers (zoals mezelf) die niet op de site staan. Zitten die in de koelkast of zijn ze vergeten? :)

We houden het voor nu even bij de skigebieden die we op dit moment hebben. We gaan eerst de huidige gebieden updaten en daarna bepaald de redactie wanneer en of er meer bij gaan komen.

MAND!

Goed initiatief!

Ik heb al wat dingen aangepast, echter bij skigebied ‘Diedamskopf’ wilde ik de skipas prijzen aanpassen maar dit gaat niet.

Dagpas
Volwassene 40,00
Jeugd 35,50
Kinderen 23,00

Weekpas (6 dagen)
Volwassene 210, laagseizoen 199
Jeugd 185
Kinderen 105

(Bron: http://www.diedamskopf.at/de/tickettarife-3taelerpass-ab-25-…)

Goed initiatief!

Ik heb al wat dingen aangepast, echter bij skigebied ‘Diedamskopf’ wilde ik de skipas prijzen aanpassen maar dit gaat niet.

Dagpas
Volwassene 40,00
Jeugd 35,50
Kinderen 23,00

Weekpas (6 dagen)
Volwassene 210, laagseizoen 199
Jeugd 185
Kinderen 105

(Bron: http://www.diedamskopf.at/de/tickettarife-3taelerpass-ab-25-…)

LisaB op 19 nov 2014 16:31

Wat een prijzen voor zo’n klein gebied. Halleluja!

Even a bad day skiing is better then a good day at work

@Thomas: dagpassen zijn inderdaad erg duur (naar Oostenrijkse normen), maar de weekpas valt nog wel mee. Het is namelijk de 3-tälerpass waarmee je ook in Damüls, Warth, Andelsbuch, Faschina, Sonntag,… kan gaan skiën.

@Thomas @Mathijs! Klopt, maar laten we on-topic blijven hier.

MAND!

Geweldig initiatief! Ik zie wel dat je alleen via een desktop kan veranderen. Via een smartphone kan het dus niet.

Carnas on Tour

@Svennoo het is ook vrij onhandig om links, prijzen, en data goed uit te zoeken via een smartphone. Dus dit is een bewuste keuze.

Click. Click. Peace

@Rogier dan is dat verhelderend.

Ik zal in ieder geval meehelpen met het verbeteren van deze site, zover dat dan kan :P

Carnas on Tour

Via de ipad kan ik wel in het bewerkscherm komen. Op de laptop krijg ik de melding, Oeps, deze pagina is niet gevonden! Met een foto van een olijke dame op een modderpad :-)
Bekend probleem…?

@Matis ben je wel ingelogd op de laptop?

MAND!

De oplossing is soms zo simpel…! Bedankt @Yo-han

@Yo-han

Hoe zie ik of een suggestie wordt opgenomen? Kan dat alleen door de gebieden te blijven volgen of sturen jullie een berichtje?

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

@Peter30
Volgens mij moet je de gebieden gewoon blijven volgen, ik heb verder geen berichtje gekregen.

Mijn aanpassingen van de skigebieden van Spitzingsee en Spieljoch staan inmiddels al op de site :)
Ski-Juwel Alpbachtal is net gestuurd.

Jullie zijn erg goed bezig! :)

@Yo-han

Hoe zie ik of een suggestie wordt opgenomen? Kan dat alleen door de gebieden te blijven volgen of sturen jullie een berichtje?

Peter30 op 21 nov 2014 00:12

Mijn suggestie is toegevoegd geweest zonder berichtje, gewoon het gebied blijven volgen :)
@HenriS was me voor ;)

@HenriS @Mathijs

Ik zie dat mijn suggestie voor Stuben is opgenomen. Het is geen straf om af en toe even te kijken

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

We sturen geen briefkaarten of postduiven. Gewoon je gebied blijven volgen. En word het na een week nog niet aangepast, dan is daar vast een goede reden voor! ;)

MAND!

Mijn aanpassing is ook toegevoegd voor Warth :P
Top initiatief !

Gang is alles

Skipasprijzen in de PDS zijn weer duurder geworden, 6 dagen 242,50, 1 dag 48,50. http://winter.morzine-avoriaz.com/skipass.html

@Joostglas, dat kun je zelf bij het skigebied invullen. Ik zal het in ieder geval aanpassen.

Click. Click. Peace

Sorry, ik zag het kopje overige niet. Alsnog bedankt:)

Plaats een reactie