Muziek tijdens het skiën, veilig?

Wanneer je 80 km per uur gaat dan gebeurt er achter je niet zoveel meer. Wel voor je.

Skiën. What else.

@Gast 588, hoezo? Mijn customs hebben 26 dB demping. Aangezien de dB schaal exponentieel is hoef ik ze echt zo hard niet te zetten hoor. Ook met 80 per uur hoor ik nog prima.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Er wordt hier weer wat af-geweend … Aan alle zagers: ga van de piste af zo ben je absoluut veilig . Zuurpruim. Aan al de rest enjoy your live And The music . Muziek helpt focussen en angst verdringen - binnen de grenzen is dit erg positief.

@ Bartus, ik verwacht niet dat de gemiddelde oortjes in een helm zoveel demping bieden. Het woord ‘customs’ verraadt al genoeg ;)

Hoe dan ook zie ik niet in hoe je op zulke snelheden nog iets kunt horen wat zinnig zou kunnen zijn voor het skiën. Zoals John al aangeeft moet je gewoon je ogen open houden en vooruit kijken. Het daadwerkelijk gebruiken van je gehoor tijdens de afdaling betwijfel ik ten zeerste…

Zolang je net als op de fiets de muziek niet zo hard zet zodat je de omgeving nog wel hoor is er niks aan de hand lijkt me, doe het zelf ook al jaren.

Plaats een reactie